طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن روی ناخن طبیعی خودم، آموزش طراحی ناخن، (کاشت ناخن و آموزش)
طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن روی ناخن طبیعی خودم، آموزش طراحی ناخن، (کاشت ناخن و آموزش)

Nail Art No.435: Geomtric Nail Art For 31DC2016WEEKLY- Week 16


طراحی ناخن اشکال هندسی (ژئومتریک)

تم هفته شانزدهم چالش سی و یک روزه ورژن هفتگی اشکال هندسیه، من طرح های زیادی تو اینترنت دیدم که بیشترشون تقریبا مثل هم بود، دلم نمی خواست طرحم تکراری باشه بنابراین تصمیم گرفتم این طرح رو انجام بدم، البته اول این که چیزی که مد نظرم بود رو نتونستم خوب پیاده کنم و دوم هم این که خیلی بهتر از عکسشه. من معمولا شب ها طراحی می کنم و  چون نور اتاقم برای عکاسی کافی نیست مجبورم نور مستقیم بتابونم و این باعث میشه که طرح ها خیلی خوب تو عکس دیده نشه

در هر صورت این طرح منه و داغ داغه چون تازه کشیدمش... خوب یا بد... دیگه حوصله نداشتم نصفه شبی یه طرح دیگه رو امتحان کنم :)) این خودش تا ساعت یک طول کشید، تو ماه رمضون معمولا با کمبود خواب مواجه می شم، باید قبل سحری یه کم می خوابیدم

راستی دیدین ناخنامو :))))))))) از بیست و یکم خرداد مربعیه :))  تا حالا داشتم از طرح هایی که قبل ماه رمضون طراحی کرده بودم مایه می ذاشتم دیگه طرح شکوفه ای که تو پست قبل دیدین آخریش بود :) از طرح های چالش دو تای بعدی هم تو ماه رمضونه، انجامشون می دم ولی بعد از عکس گرفتن ریموو خواهند شد!!


قسمت دوم چالش: سبک ها

Part 2: Styles

هفته شانزدهم: اشکال هندسی

Week 16: Geometric

The 31 Day Challenge 2016 Weekly

#31DC2016weekly

My geometric pattern nails for Week 16 of 31DC2016WEEKLY. I don't know if i like this design or not... but anyway, here it is!





برای این طرح از لاک آجری مای شماره 410 استفاده کردم و همچنین رنگ زمینه طرح ژئومتریک هم لاک مای شماره 502 (سفید) به علاوه لاک آتوسا شماره 143 (سفید اکلیلی) هستش، طرح ها هم با رنگ اکریلیک و قلم مو طراحی شده

For this design i used MY nail polish no.410 (passion) for pinky, index and thumbs, MY nail polish no.502(vanilla) white + Atousa nail polish no.143 shimmery white and acrylic paint for geometric pattern



                    

Nail Art No.434: Bloosom / Floral Nail Art


طراحی ناخن شکوفه (گلگلی)

می خواستم این طرح یه جورایی شبیه تابلوهای ابسترکت رنگ روغن شه، زمینه رو با استفاده از اسفنج و لاک فسفری و سبز کمرنگ و سفید مای آماده کردم، طرح رو با قلم مو و رنگ اکریلیک کشیدم آخرش هم برای این که یه کمی از اون حالت زرد و سبز درآد با اسفنج و رنگ اکریلیک صورتی رنگ و لعابش رو بیشتر کردم :))

به نظرتون این طرح بهاریه یا تابستونی؟ به نظر من که هر دو تاش :))


Bloosom / Floral Nail Art






Nail Art No.433: Delicate Print Nail Art


طراحی ناخن توری

این هم یه دلکیت پرینت (طرح ظریف- توری) دیگه که با استفاده از قلم مو و رنگ اکریلیک کشیدم، دوستش می دارید؟!! :)

طرح هایی که این چند وقته پست کردم همه شونو قبلا طراحی کردم :)) همه چی به هم ریخته شده، قبلا با برنامه می رفتم جلو، هر طرح رو تو تاریخ خودش پست می کردم ولی مدتیه بی خیال نظم و تاریخ و این حرفا شدم :) بی خیال


Delicate Print Nail Art







Nail Art No.432: Faded French Manicure


طراحی ناخن فرنچ محو

چند وقتی می شد که دلم می خواست این فرنچ محو رو آموزش بدم، یه جورایی شبیه بیبی بومره و من دوستش دارم. قبلا یه بار شبیه این رو انجام داده بودم که روش انجامش هم کمی با این متفاوت بود و تو اینستاگرام گفته بودن آموزشش رو بذارم که من فیلم نگرفته بود ولی این بار متاسفانه دو بار این فرنچ رو انجام دادم و هر دو بار هم فیلم گرفتم ولی اصلا جالب نشد نمی دونم چرا... تازه توی فیلم هم به دلیل رنگ روشن لاک ها و همین طور نزدیک بودن رنگ لاک ها به هم انگار که فقط از لاک سفید استفاده کردم :(((((( کلی زحمت کشیدم هدر رفت!  :'((

فیلمش رو ادیت کردم ولی نمی دونم بذارم تو وبلاگ یا نه؟!! نظر شما چیه؟ تازه عکسشم نمی خواستم بذارم یهویَکی شد :)))


Easy Faded French Manicure




برای این طرح از لاک گابرینی شماره 01 از سری نیود (Nude) ,و لاک سفید ساویز شماره 03  استفاده کردم

For this faded french manicure i used gabrini nail polish no.01 from Nude series and saviz nail polish no.03 (white)




پی نوشت: من هر دفعه از این اسفنجای آرایشی استفاده کردم پشیمون شدم! نمی دونم این که من دارم بده یا همه شون این جوری هستن، همون اسفنجای معمولی که خودم دارم بهترتره! :)

Nail Care No.10: Golden Rose Cuticle Remover Gel


ژل کیوتیکل ریموور گلدن رز

دوستای عزیزم این ژل پاک کننده ای هست که مدتیه من موقع مانیکور برای از بین بردن کیوتیکل ازش استفاده می کنم، چیزی که من در موردش خوندم این بوده که فرمولاسیون غنی شده با انواع آنتی اکسیدان ها و عصاره گل رز، روغن بادام شیرین و سبزیجات دارای کراتین داره تا پوست اطراف ناخن رو تغدیه و نرم و لطیف کنه. به خاطر دونه های ریزی که توش هست یه جورایی لایه برداری می کنه پوست اطراف ناخن رو :)


Golden Rose Cuticle Remover Gel



نحوه استفاده به این شکله که کمی از ژل ریموور رو می زنیم رو پوست اطراف ناخن و قسمتی از ناخن که به کیوتیکل وصله چند دقیقه صبر می کنیم بعد با پوشر با دقت و ملایمت پوسته های اضافی رو از بین می بریم، کمی ماساژ می دیم و بعد دستمون رو می شوریم، این فقط نحوه استفاده از کیوتیکل ریمووره نه مانیکور :))




Tutorial No.53: Delicate Print / Lace Nail Art Tutorial


آموزش طراحی ناخن توری

خــــــــُــــــــب رسیدیم به آموزش... این طرح توری با..... بااااا؟!! جلی رول پن (خودکار ژلی) سفید کشیده شده :))) بعله همه چیز در اطراف ما باید در خدمت طراحی ناخن باشه حالا یه چیز دیگه ام هست که قبلا تست کردم ولی بازم باید امتحان کنم اگه واقعا خوب بود با اون هم یه آموزش می ذارم :)))))))))

برای شروع از بیس کت استفاده می کنیم، لاک زمینه مورد نظرمون رو می زنیم و روش تاپ کت مات کننده می زنیم و اجازه می دیم کاملا خشک شه. من از لاک مای شماره 606 سبز کمرنگ استفاده کردم و روی لاک سبز ناخن انگشت کوچیک و اشاره لاک سبز اکلیلی زدم. خب بعد از این که لاک کاملا خشک شد با خودکار ژلی که این جا برامون نقش قلم طراحی ناخن رو ایفا می کنه :) مثل توی فیلم طرح توری (یا طرح توری دلخواه خودتون یا حتی هر طرح دیگه ای که مورد نظرتون هست) رو می کشیم، اجازه می دیم خشک شه (که زمان زیادی هم نمی بره)  برای این که مطمئن شیم موقع زدن تاپ کت حل نمی شه، خب با تاپ کت طرح رو کامل می کنیم، من از نگین سبز خیلی ریز هم استفاده کردم که طرحم زیباتر و ملوس تر :)) شه،

اگه یادتون باشه گفته بودم اولش از این طرح فیلم نگرفتم، بعد از چند روز تصمیم گرفتم که روی یه ناخنم دوباره این طرح رو بکشم و فیلم بگیرم، اگه دقت کنید متوجه می شید که طرحی که بدون فیلم گرفتن کشیدم چقد بهتر از طرحیه که فیلم گرفتم ازش، اون مشکلی که گفته بود موقع فیلم گرفتن دارم رو می تونید درک کنید دیگه :))))

نکته: دلیل این که گفتم برای آماده سازی زمینه از تاپ کت مات استفاده کنید این بود که وقتی با این خودکار روی زمینه براق طرح کشیدم وقتی با دست می کشیدم روش خیلی راحت پاک می شد البته شاید شااااید برای خشک شدن رو زمینه براق مدت خیلی بیشتری نیاز داشت که ترجیحا من از مات کننده استفاده کردم که نتیجه بهتری بده :)


Delicate Print / Lace Nail Art Tutorial

For this design i used Gelly Roll Pen! on matte base and yaass it works






Song By Mohsen Chavoshi - Dele Man

Nail Art No.431: Polka Dots Nail Art


طراحی ناخن خال خالی

خب این طرح خال خالی همونیه که قبلا گفته بودم برای هفته یازدهم چالش سی و یک روزه طراحی کردم ولی دوباره یکی دیگه کشیدم :) خب به نظر شما چطوره؟ این بهتره یا همون که برای تم خال خالی چالش گذاشتم تو وبلاگ؟

برای این طرح از لاک بلموندا شماره 35  به عنوان زمینه استفاده کردم، لاک سفید مای شماره 502 و لاک مشکی مای شماره 702 برای نقطه ها


Polka Dots nail art

base color is Belmonda nail polish no.35 and for dots i used MY Nail polish no.502 (vanilla) white and no.702 (mystic) black






 

 

Nail Art No.430: Delicate Print / Lace Nails For 31DC2016WEEKLY- Week 15


طراحی ناخن توری (دلکیت پرینت- طرح ظریف)

تم هفته پانزدهم چالش سی و یک روزه طرح ظریف هستش، تصمیم گرفتم طرح توری بکشم، البته این طرح با چیزی غیر از لوازم طراحی کشیده شده :))) ازش فیلم نگرفته بودم ولی بعدش تصمیم گرفتم طرح رو رو یکی از ناخنام بکشم و فیلم بگیرم و به شما نشون بدم که برای کشیدنش از چی استفاده کردم :))) فعلا لو نمی دم... منتظر آموزش باشید...

قسمت دوم چالش: سبک ها

Part 2: Styles

هفته پانزدهم: طرح ظریف

Week 15: Delicate Print

The 31 Day Challenge 2016 Weekly

#31DC2016weekly

Week 15 of 31DC2016WEEKLY... prompt is Delicate Print and i decided to do a simple lace design






لاک زمینه لاک مای هست شماره 606 (سبز کمرنگ) برای ناخن انگشت اشاره و کوچیک هم از لاک سبز اکلیلی سان کلین شماره 85 (سبز اکلیلی) استفاده کردم



Nail Art Stuffs No.14: New Nail Art Haul


خریدهای جدید :)

البته الان دیگه خیلی هم جدید نیست :) چون گفته بودم رنگ اکریلیک خریدم بعدا عکسشو می ذارم..، یه سری چیز میزای دیگه هم بود که البته تو زمان های مختلف خرید شده ولی همه رو تو یه پست می ذارم ببینید. موافقین از این به بعدقیمت خرید لوازممو بنویسم شما در جریان باشین؟ البته مسلما این قیمتی هست که من تو رشت تهیه می کنم و ممکنه تو شهرهای مختلف قیمتا بالاتر یا پایین تر باشه و همین طور ممکنه تو خود رشت هم تو یه فروشگاه دیگه با یه قیمت دیگه ای فروخته شه


سوهان ناخن [3000 تومن]، رنگ اکریلیک وینزور 24 رنگ [94000 تومن]، تاپ کت کوئیک درای [9000 تومن]، تتوی موقت [9000 تومن]، استنسیل ناخن طرح قلب [2500 تومن]، قلم موی گردشماره 0000  استیگما [5000 تومن] (اگه یادتون باشه گفته بودم یه نفر می خواد برام قلم موی خییییییلی خیییییلی ریز بیاره با موی طبیعی ولی وقتی رفتم گفت اونا نیومده هنوز بعدش یه قلموی 0000 نشونم داد به نظرم باریک تر از بقیه بود خریدم اومدم خونه دیدم یه دونه شو قبلا خرید بودم به نظر باریک و نوک تیزه ولی وقتی می خوای استفاده کنی به طرز عجیبی موهاش از هم وا می ره و گرد می شه و نمی شه باهاش طرح های خیلی ظریف کار کرد :))))))) )، قلم موی تخت شماره 2 گراف [6000 تومن]، جدا کننده انگشت های پا [1000 تومن]، کلیپ یا کلیپس ریموور لاک، لاک ژل و کاشت (Reusable Acrylic UV Gel Polish Remover Clip) [6500 تومن]


نیپر وی شکل (V-shape cuticle nipper) [اگه اشتباه نکنم 5000 یا 6000 تومن]، لنز (برچسب آبی Water decal) ناخن [5000 تومن] (توی یه سایتی قیمت لنز رو که البته برندش و مدلش فرق می کرد 2500 زده بود)، دیزاین تری دی یا برجسته پاپیونی نگین دار و قرمز [هر کدوم 1500 تومن] شاید فکر کنین که از هر پاپیون حداقل باید دو تا می خریدم :))) ولی چون من خیلی از این دیزاین های برجسته استفاده نمی کنم و فقط خوشم اومده بود یکی خریدم، شاید تو فیلم هام ازش استفاده کنم :))



چند تای دیگه ام هست بعد دوباره زیر همین پست اضافه می کنم :)


بعدا نوشت: اینم همونا که گفته بودم. برچسب ناخن، برچسب آبی ناخن (جالبه که این برچسب آبی ها تو خانه و کاشانه دونه ای 1000 بود که تو حراجشون شده بود 500 :)))))) )، بافر چهار طرفه 1000 تومن)، لاک مای (2900 تومن)و گابرینی (5000 تومن)، دیزاین (گل میخ) فلزی ناخن که بیشترش طرح صدف های مختلفه(3500 تومن)... نه که وقتی چیزی می خرم سریع یه جا براش تو لوازمم پیدا می کنم و می ذارم سر جاش برا همون همه ش احساس می کنم بازم چیزی هست و جا انداختم :))



Nail Art No.429: Simple Nail Art Using Nail Wrap



طراحی ناخن ساده و زیبای طلایی با استفاده از برچسب ناخن

یکی دیگه از طرح هایی که قبلا انجام دادم، برای همینه که ناخنام کوتاه تره یه کوچولو... بعله این طرح به نظر می رسه که آسون باشه... ولی نییییییییست :((( چسبوندن برچسبی که حالت کشسان نداره روی ناخنای قوس داری مثل ناخنای من خیلی سخته یه طرف رو می چسبونی یه طرف دیگه جدا می شه، اون ورو می چسبونی این ور جدا می شه!! :(( ولی خب... :) دوستش  می داریم، یادم میاد قبلا هم که یه بار از این برچسب روی یه ناخنم استفاده کرده بودم رو ناخنای دیگه م از همین لاک طلایی زدم :))) انگار فقط با همین میاد :)

یه نکته ای رو در مورد برچسب ناخن بگم، این که وقتی بسته بندی برچسب رو باز می کنید بعد از این که برچسب های مورد نیازتون رو برداشتید در صورتی که نمی خواید از همه ش استفاده کنید  اضافی ش دوباره بذارید داخل بسته بندی و همین طور آزاد رهاش نکیند چون خشک و شکننده می شه و عملا دیگه نمیشه ازش استفاده کرد.

راستی تو ماه رمضون فعالیتم کمتر می شه می رم سراغ فعالیت های غیرناخنی :))) البته اگه حالی بر من باشه ولی خب طرح های مربوط به چالش رو که باید انجام بدم چند تا طرح هم هست از قبل که اونا رو می ذارم تو وبلاگ که جبران شه :)


Simple nail art using nail wrap