طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن روی ناخن طبیعی خودم، آموزش طراحی ناخن، (کاشت ناخن و آموزش)
طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن روی ناخن طبیعی خودم، آموزش طراحی ناخن، (کاشت ناخن و آموزش)

Nail Art No.430: Delicate Print / Lace Nails For 31DC2016WEEKLY- Week 15


طراحی ناخن توری (دلکیت پرینت- طرح ظریف)

تم هفته پانزدهم چالش سی و یک روزه طرح ظریف هستش، تصمیم گرفتم طرح توری بکشم، البته این طرح با چیزی غیر از لوازم طراحی کشیده شده :))) ازش فیلم نگرفته بودم ولی بعدش تصمیم گرفتم طرح رو رو یکی از ناخنام بکشم و فیلم بگیرم و به شما نشون بدم که برای کشیدنش از چی استفاده کردم :))) فعلا لو نمی دم... منتظر آموزش باشید...

قسمت دوم چالش: سبک ها

Part 2: Styles

هفته پانزدهم: طرح ظریف

Week 15: Delicate Print

The 31 Day Challenge 2016 Weekly

#31DC2016weekly

Week 15 of 31DC2016WEEKLY... prompt is Delicate Print and i decided to do a simple lace design






لاک زمینه لاک مای هست شماره 606 (سبز کمرنگ) برای ناخن انگشت اشاره و کوچیک هم از لاک سبز اکلیلی سان کلین شماره 85 (سبز اکلیلی) استفاده کردم



نظرات 1 + ارسال نظر
شاداب دوشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 01:22 ق.ظ

اولا که چقد خوشگل شده
دوما میدونی من الان چقدره درگیرم از چه وسیله ای استفاده کردی؟
خداوکلیلی مگه از قلم مو استفاده نکردی؟ یه تیکه هاییش هم انگار از داتینگ استفاده کردی
از وقتی این پستو گذاشتی درگیرم اول فکر کردم شاید از خود "تور" استفاده کردی بعد نظرم عوض شد
چون گفتی از وسایل طراحی نیست پس شاید سوزن ته گرد به جای داتینگ ، ولی برای اون خط ها جز قلم مو چیزی به ذهنم نمیاد .
ولی یادمه گفتی دنبال قلم باریک هستی که پیدا نکردی پس شاید از یه وسیله ای استفاده کردی که برس باریکی داره
خلاصه اینکه الان گیج شدم زود جوابو بگو ، یا یه راهنمایی کن

خییییلی مچکرم :)
واااای خدا مردم از خنده
اون قلم موئه که گفته بودمو نخریدم جاش یکی دیگه خریدم باز اونی که می خواستم نبود، ولی این با یه چیز دیگه س
فیلمشو آماده کردم به زودی آپ می کنم ببین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد