طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن روی ناخن طبیعی خودم، آموزش طراحی ناخن، (کاشت ناخن و آموزش)
طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن روی ناخن طبیعی خودم، آموزش طراحی ناخن، (کاشت ناخن و آموزش)

Nail Art No.??: YALDA Night Pomegranate Nail Art


طراحی ناخن انار شب یلدا

سلام :) یه طرح انار برای شب یلدا انجام دادم فکر کردم شاید کسی به این جا سر بزنه یا تو سرچ گوگل این جا رو پیدا کنه، بتونه ایده بگیره، خیلی دوست داشتم فیلم می گرفتم ولی واقعا امکانش نبود اگر هم فیلم می گرفتم فرصت ادیتش رو نداشتم، به هر حال این شما و این هم طرح یلدایی امسال. امیدوارم دوستش داشته باشید :)






پی نوشت: این طرح رو از طرح یه شال الهام گرفتم که دو سه سال پیش تو پیج اینستاگرام چارقد آبی دید بودم و کلا یادم رفته بود، امسال تصمیم گرفتم که روی ناخنم طراحیش کنم