طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن روی ناخن طبیعی خودم، آموزش طراحی ناخن، (کاشت ناخن و آموزش)
طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن روی ناخن طبیعی خودم، آموزش طراحی ناخن، (کاشت ناخن و آموزش)

Nail Art No.432: Faded French Manicure


طراحی ناخن فرنچ محو

چند وقتی می شد که دلم می خواست این فرنچ محو رو آموزش بدم، یه جورایی شبیه بیبی بومره و من دوستش دارم. قبلا یه بار شبیه این رو انجام داده بودم که روش انجامش هم کمی با این متفاوت بود و تو اینستاگرام گفته بودن آموزشش رو بذارم که من فیلم نگرفته بود ولی این بار متاسفانه دو بار این فرنچ رو انجام دادم و هر دو بار هم فیلم گرفتم ولی اصلا جالب نشد نمی دونم چرا... تازه توی فیلم هم به دلیل رنگ روشن لاک ها و همین طور نزدیک بودن رنگ لاک ها به هم انگار که فقط از لاک سفید استفاده کردم :(((((( کلی زحمت کشیدم هدر رفت!  :'((

فیلمش رو ادیت کردم ولی نمی دونم بذارم تو وبلاگ یا نه؟!! نظر شما چیه؟ تازه عکسشم نمی خواستم بذارم یهویَکی شد :)))


Easy Faded French Manicure




برای این طرح از لاک گابرینی شماره 01 از سری نیود (Nude) ,و لاک سفید ساویز شماره 03  استفاده کردم

For this faded french manicure i used gabrini nail polish no.01 from Nude series and saviz nail polish no.03 (white)




پی نوشت: من هر دفعه از این اسفنجای آرایشی استفاده کردم پشیمون شدم! نمی دونم این که من دارم بده یا همه شون این جوری هستن، همون اسفنجای معمولی که خودم دارم بهترتره! :)

نظرات 8 + ارسال نظر
شاداب جمعه 28 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 01:52 ق.ظ

خیلی خیلی ناز و شیکه
از اون مدل هاست که به همه چی میاد
من امبره خیلی دوست دارم ولی به 2دلیل زیاد نمیزنم (فک کنم تو کل عمرم 2بار بیشتر انجام ندادم)
1- خیلی کثیف کاری داره ، حتی اگه پیل آف هم بزنم باز کثیف کاری داره دور ناخن ، تازه ممکنه تیکه های اسفنج و پرز هم بهش بچسبه
2-خیلی لاک مصرف میکنه من یه بار که همه ی انگشتامو زدم قشنگ نصف بیشتر لاکی که تازه خریده بودم تموم شد
ولی کلا طرحیه که خیلی دوست دارم

مچکرم دوست خوبم
حال کردی چه زود تایید کردم کامنتو
منم خیلی دوست دارم البته از وقتی که پیل آف اومده خیلی دغدغه پاک کردن دور ناخنو ندارم هر چند همون طور که گفتی باز کثیف کاری داره
من یه تیکه اسفنج معمولی دارم انقد باهاش راحتم گاهی اوقات این فیلمای آموزشی رو می بینم که از اسفنج آرایشی استفاده می کنن خیلی هم رااااحت دوباره شیطون گولم می زنه از اسفنج آرایشی استفاده می کنم و هرررر بار هم پشیمون می شم البته شاید این اسفنجی که دارم مشکل داره نمی دونم واقعا

شاداب جمعه 28 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 02:18 ق.ظ

ارررره خیلی حال کردم زود جوابمو دادی
چه میدونم والا مثل اینکه این اسفنجای ارایشی اینجا به درد نمیخوره ، برم از این اسفنج های ظرف شویی استفاده کنم فکر کنم بهتر جواب بده


آره دقییییقا

adineh جمعه 28 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 12:08 ب.ظ

سلام عزیزم.خیلی شیک و جذابه...چه دختر با سلیقه ای هستی.این لاک گابرینی که استفاده کردی محشره...کلا امبره خیلی شیکه...من از اسفنجای متری استفاده میکنم.خیلی جالب میشه.یه بار امتحان کن...ممنون از پست زیبات.موفق باشید

سلام عزیزم، خیلی ممنونم
منم خیلی دوسش دارم :))
از این متریا تا حالا استفاده نکردم، از تخته پاک کن استفاده می کنم :)))))) از کجا باید بخرم؟!
خواهش می کنم، همچنین شما

adineh جمعه 28 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 12:14 ب.ظ

با سلام مجدد.متین جان من همه ی آرشیو وبلاگت رو دیدم.عکسای قشنگی داری.کاش همه ی کارایی که انجام میدی از این به بعد تو تلگرام هم بزاری.آخه تلگرامت کارای کمی میزاری.من روزی چند بار کاراتو و ویدیوهاتو میبینم و واقعا لذت میبرم...

سلام دوباره :))
وااااو خیلی ممنون که وقت گذاشتی، می دونی نمی دونم چرا با تلگرام راحت نیستم ولی تو اینستاگرامم تقریبا همه طرح هارو می ذارن اگه اینستا هستی می تونی ببینی ولی سعی می کنم کارای بیشتری بذارم تصمیم داشتم کارای قبلیمو که تو کانال نذاشتمو هم بذارم ولی نمیشه ایشالا به زودی بتونم انجام بدم ؛)

فاطمه جمعه 28 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 04:09 ب.ظ

سلام عزیزم. طرح هات همه قشنگه. فیلمشو که نذاشتی ببینیم ولی عکسش قشنگه
راستی 1 سؤال: اون پست 305 که معرفی لاک لی لی نایته. شمارش چنده؟ شمارشو نذاشتی گلم

سلام عزیزم، ممنون از لطفت
آخه راضی نیستم از فیلمش ولی شاید گذاشتم بعدا
آره آخه قبلنا فقط عکس می ذاشتم بعد از یه مدتی تصمیم گرفتم جزئیات رو هم بنویسم اون لاک هم شماره ش L12 س

adineh جمعه 28 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 10:16 ب.ظ

سلام.هر جور که خودت راحتی عزیزم بهرحال من که همیشه به وبلاگت سر میزنمو دست خالی برنمیگردم.اون ابرای متری هم که همه جا تو رشت میتونی پیدا کنی.بیرون مغازه ها آویزونه...سمت مغازه های الکتریکی.اصلا نایاب نیست.فراوونه

قربونت برم که انقد لطف داری
این دفعه رفتم بیرون بیشتر دقت می کنم

adineh جمعه 28 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 10:33 ب.ظ

خواهش میکنم عزیزم

مریم گل یکشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1400 ساعت 04:25 ب.ظ

واییییی دلم رفت واقعا چقدر قشنگ شده.... ولی خیلی حوصله میخاد من کلا یبار کار با ابر انجام دادم اون یبارم شد اولین و اخرین بار

موافقم، خیلی ساده و در عین حال قشنگه
دقت کردم دیدم خیلی وقته امبره با اسفنج انجام ندادم، ببینم حوصله م می کشه انجام بدم الان ناخنام دوباره بلند شده از این مدل امبره روش قشنگ می شه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد