طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن روی ناخن طبیعی خودم، آموزش طراحی ناخن، (کاشت ناخن و آموزش)
طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن روی ناخن طبیعی خودم، آموزش طراحی ناخن، (کاشت ناخن و آموزش)

Nail Polish No.163: Belmonda Nail Polish No.67


لاک بلموندا - شماره 67 - بنفش

این هم یه لاک بنفش از برند بلموندا :)


Belmonda nail polish - no.67 - purple




Nail Polish No.162: Belmonda Nail Polish No.32


لاک بلموندا - شماره 32 -

کمک!... چه رنگیه؟ جزء خونواده نوود (نیود) به حساب می آد


Belmonda nail polish - no.32




Nail Polish No.161: Belmonda Nail Polish No.05


لاک بلموندا - شماره 05 - زرد

این هم یک رنگ شاد دیگه، البته می دونید که بهار فصل رنگ های شاده ولی از نوع ملایم ش:) اما هیچ "باید"ی وجود نداره و هر کسی می تونه بنا به حال و هوا و سلیقه و علایق خودش پیش بره


Belmonda nail polish - no.05 - Yellow





Nail Polish No.160: Belmonda Nail Polish No.07


لاک بلموندا - شماره 07 - نارنجی

خب دیگه کم کم وقت شه که از لاک های روشن و شاد استفاده کنیم، این رنگ نارنجی هم چون تقریبا ملایمه به نظرم مناسب بهاره :)


Belmonda nail polish - no.07 - Orange





Q&A no.04: جواب پیام خصوصی


درخواست لاک
کاملیا

با سلام ببخشید من لاک woo رو از کجا می تونم تهیه کنم؟
شماره 307 میخوام
اگه راهنماییم کنید ممنون میشم 

*************************

سلام، متاسفانه آدرس، شماره یا آدرس اینترنتی خاصی تو ذهنم نیست، من کلا یه لاک وو دارم که اونم خیلی وقت پیش خریدم

دوستان اگه می دونین لطفا کامنت بذارید، ممنون


سلام بچه ها... ما رو نمی بینین خوشین؟! چه خبرا

این پست صرفا جنبه اطلاع رسانی داشته و ارزش دیگری ندارد!!

هیچی... یعنی فقط می خواستم بگم منو فراموش نکنین ایشالا دوباره طرح های جدید می ذارم

تولدمم تبریک بگین... البته هشتم بود p-: