طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن روی ناخن طبیعی خودم، آموزش طراحی ناخن، (کاشت ناخن و آموزش)
طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن روی ناخن طبیعی خودم، آموزش طراحی ناخن، (کاشت ناخن و آموزش)

Nail Art No.442: Water Marble Nail Art For 31DC2016WEEKLY- Week 20


طراحی ناخن واتر ماربل (ابر و باد)

برای هفته بیستم چالش سی و یک روزه ( ورژن هفتگی) و آخرین گزینه از بخش دوم این چالش باید طرح واتر ماربل انجام بدیم، من شخصا خیلی واتر ماربل انجام نمی دم برا همون دستم خوب در این زمینه راه نیفتاده این طرح هم به نظر من خوب نشد البته خود طرح خوبه ها ولی رنگ بنفش روشنی که استفاده کردم نمی دونم چرا این جوری محو شد برا همون خیلی قابل تشخیص نیست... در هر صورت این هم انجام شد

قسمت دوم چالش: سبک ها

Part 2: Styles

هفته بیستم: واتر ماربل

Week 20: Water Marble

The 31 Day Challenge 2016 Weekly

#31DC2016weekly

My water marble nail art for Week 20 of 31DC2016WEEKLY




برای این طرح از لاک مای شماره 506 (مشکی اکلیلی) برای انگشت کوچیک، حلقه و شصت و همن طور لاک مای شماره 812 (بنفش روشن) و 510 (بنفش تیره) برای ماربل استفاده کردم

Colors used: MY nil polish no.506 (Stars) glitter black, no.812 (Royal) light purple and no.510 (Wild) dark purple




Nail Polish No.131: MY Nail Polish No.810 (Sin Light)- New Collection


لاک مای - شماره 810 - نارنجی

این لاک نارنجی هم خیلی خیلی مناسبه برای تابستون... می دونید دیگه برا تابستون بیشتر رنگای خیلی شاد و پررنگ استفاده می کنن، لاک های نیون هم همین طور

این لاک نارنجی هم توش اکلیلای خییییییییییییییییییییییلی خیلی ریز داره که به درخشندگیش کمک می کنه، تو این عکس ها دو لایه زده شده


MY nail polish - no.810 (Sin Light) - Orange - 2 coats






پی نوشت: شنیدم یکی از دخترای خیلی جوون که تو اینستاگرام فالو کرده بودم و طرح های خیلی ظریف و خلاقانه می کشید رو ناخنش به دلیل سابقه افسردگی تصمیم گرفت دیگه تو این دنیا زندگی نکنه! شاید یکی از دلایلش هم کامنت های میشه گفت توهین آمیزی بود که تو آخرین پستش براش گذاشته شده بود! دختر ۱۸ ساله ای که این همه زیبایی به این دنیا هدیه کرده بود به خاطر یه عده آدم نفرت انگیز که نبودشون بهتر از بودنشونه و فقط بلدن دیگران رو بچزونن باید دست به خودکشی بزنه!... حالم گرفته شد... اصلا فکرشم نمی کردم... با این که خب واضحه نه دیده بودمش و نه می شناختمش و صرفا فالوورش بودم حس بدی پیدا کردم و قلبم فشرده شد... همه ش میاد تو ذهنم!

واقعا مواظب کامنتامون باشیم... پشت اون صفحه ی مجازی یه آدم حقیقی وجود داره که ما نمی دونیم با چه اتفاق بدی تو زندگیش داره مبارزه می کنه و ما شاید باعث شیم تو نبردش شکست بخوره!!

پی نوشت: شاید ندونین ولی اون طرح پر رنگین کمونی که اکثر ناخن کارای ما حتما یه بار اون طرح رو کشیدن رو همین دختر خانوم کشیده بود اولین بار


Nail Polish No.130: MY Nail Polish No.808 (Candy)- New Collection


لاک مای- شماره 808 - صورتی

لاک بعدی که آماده کردم برای معرفی این لاک صورتی هات!! هست که خیلی خوشرنگه واسه تابستون هم مناسبه به خاطر رنگ گرمش :) یه کوچولو مثل لاک نیونه انگار :)

لازم به ذکره که این هم جزء سری جدید لاک های مای هست و دو لایه از لاک زده شده


MY nail polish - no.808 (Candy) - Pink - 2 coats






Nail Polish No.129: MY Nail Polish No.807 (Secret)- New Collection


لاک مای- شماره 807 - قهوه ای تیره (قهوه ای اکلیلی)

این لاک هم جزء سری جدید لاک های مای هست قهوه ای پررنگ با اکلیل های خیلی ریز که باعث شد قشنگ تر شه :) تو عکس دو لایه زده شده از لاک


MY nail polish - no.807 (Secret) Dark brown with micro glitter inside - 2 coats





ببینید این شکلیه که تو عکسای دیگه معلوم نیست :)


Nail Polish No.128: MY Nail Polish No.806 (Ivory) - New Collection


لاک مای - شماره 806 - جگری (زرشکی- قرمز جگری)

ما معمولا روزهای تعطیل مهمون داریم! جمعه هفته قبل چون کسی نیومد از فرصت استفاده کردم لاک های مای رو برای معرفی آماده کردم... دیگه مُردم هی لاک زدم... عکس گرفتم... پاک کردم!! البته هنوز چهار تاش مونده که ایشالا انجام بدم و خیالم راحت شه!

خب اولین لاک برای معرفی این لاک جگریه یا شاید بشه گفت آلبالویی... اونایی که جگری دوست دارن کجان؟؟ خودی نشون بدین ببینم

این که تو عکس می بینید 2 لایه س، کاملا پوشش داده

MY nail polish - no.806 (ivory) - Dark red - 2 coats





Nail Art Stuffs No.17: New Nail Art Haul


خریدهای جدید :)

گفته بودم یه سری خرید انجام دادم که عکسش رو می ذارم... خریدها رو جداگونه انجام دادم برا همون عکس ها رو هم جداگونه می ذارم براتون... بفرمایید این هم عکس ها :)

عکس اول خریدای من از برند اوریف لیم شامل سه تا لاک، کرم کیوتیکل، سوهان کریستالی، ژل اسکراب کیوتیکل و شیلد ناخن یا میشه گفت بیس کت


عکس دوم یه دونه لاک زویا


عکس سوم اسفنج آرایشی، یه دونه لاک این لی، یه دونه لاک مگنتیک اورلنا و اسپری لاک خشک کن گلدن رز


پی نوشت: محصولات اوریف لیم رو از طریق تلگرام سفارش دادم، لاک زویا هم دوستای رشتی می تونن از فروشگاه هرمینه تقریبا رو به روی دانشگاه علوم پایه (به سمت فلگه گاز سابق) خرید کنن (تو پیج اینستاگرام زویا ایران اسم این فروشگاه رو به عنوان نمایندگی رشت نوشته بود)، در رابطه با اسفنج آرایشی که قبلا گفته بودم راضی نیستم... این اسفنج رو تست کردم همونیه که تو طرح غروب برا گردینت استفاده کردم ازش، خوب بود اون مشکل همیشگی رو نداشتم باهاش :)


Tutorial No.57: Palm Trees × Sunset Nail Art Tutorial


آموزش طراحی ناخن غروب و درخت نخل

دوستای عزیزم طرح زمینه گردینت هست که قبلا آموزش دادم و تو دسته آموزش ها می تونید ببینید، برای آماده سازیش اول طبق معمول بیس کت و بعد لاک سفید می زنیم و اجازه می دیم خشک شه بعد لاک ها رو به ترتیب از بالا بنفش، صورتی و نارنجی روی اسفنج می زنیم و با حرکات ضربه ای ملایم روی ناخن منتقل می کنیم و دوباره لایه بعدی هم به همین ترتیب و دو سه بار تکرار می کنیم تا به نتیجه دلخواه برسیم و بعد تاپ کت می زنیم اگه کوئیک درای هم که باشه چه بهتر.

نکته: هر بار که مرحله اسفنج رو تکرار می کنید باید اجازه بدین لایه اول کمی خشک شه که نتیجه بهتری بهتون بده.

مرحله بعد کشیدن درخت های نخل هست که هم می تونید از رنگ اکریلیک مشکی و قلمو و هم لاک مشکی و براش باریک لاک سوزنی استفاده کنید که من رنگ اکریلیک رو ترجیح می دم.

به همین شکلی که تو فیلم می بینید اول یه خط با انحنای کم به عنوان تنه درخت و بعد هم چند خط منحنی کوچیک تر به عنوان برگ... یک طرف خط های مربوط به برگ، خط های ریز هاشور مانند بکشید که درخت تون تکمیل شه... می تونید تنه درخت نخل رو هم با کمی هاشور از حالت صافی در بیارید که بیشتر شبیه شه.

طرح که تکمیل و خشک شد تاپ کت بزنید.

Palm Trees × Sunset Nail Art Tutorial





Nail Polish No.127: InLay Nail Polish N.070 (Jade) - Green


لاک این لِی - شماره 070 - سبز (جِید)

یه فروشگاه رفته بودم خرید داشتم بعد یهو چشمم به این لاک ها افتاد... قبلا تو سایت رنگی رنگی و دیجی کالا دیده بودم، چند روز پیش هم فاطمه جون راجع بهش گفتن بهم، تو این فروشگاهه هر چی که داره ارزون تر از قیمتیه که جاهای دیگه می فروشن، این لاک هم تو سایت طبیعت شاپ 11000 تومنه تو سایت دیی کالا و رنگی رنگی اگه اشتباه نکنم 14000 تومن ولی تو این فروشگاه 8000 تومنه رنگاشو دیدم قشنگ بودن ولی خیلی تنوع نداشت فک کنم فقط اندازه دو ردیف یه استند لاک جا اشغال کرده بود در هر صورت این یه دونه رو جهت خالی نبودن عریضه خریدم که فقط داشته باشم یه سری خرید اینترنتی هم داشتم که عکس خریدامو می ذارم البته تاریخش قبل این پست هستش

این ماه خریدای اینجوری زیاد کردم که واقعا هم نیازی نبود... خودمو تنبیه کردم صبح ها پیاده برم سر کار!! چه معنی داره!!!... هر چقدم لاک و طراحی ناخن دوست داشته باشم... والا 

InLay nail polish - no.070 (Jade) - green





پی نوشت: قابل توجه دوستای رشتی اون فروشگاهه اسمش احمدیه تو خیابون معلم :)

Nail Art No.441: Palm Trees × Sunset Nail Art


طراحی ناخن غروب و نخل

خب فک کنم بهتره یک طرحام تابستونی تر شه اینم برای شروع...

برای این طرح از سه تا از لاک های جدید مای استفاده کردم شماره 812 (بنفش)، 808 (صورتی) و 810 (نارنجی)، طرح نخل رو هم با رنگ اکریلیک مشکی و قلمو کشیدم


Palm Trees × Sunset Nail Art

Colors: MY nail polish no.812 (Royal) purple, no.808 (candy) pink, no.810 (sun light) orange

and i used black acrylic paint for palm trees







پی نوشت: شاید شاااید شاااااااید بعضیا بگن مثلا... چرا زرد استفاده نکردی یا... چه می دونم اگه مثلا یه دایره زرد یا نارنجی به عنوان خورشید می کشیدی خوب می شد یا خییییییییییلی چیزای دیگه... نظرات محترمن ولی خب سلیقه ایه اگه بخوایم این جور فک کنیم که همه طرحا مثل هم می شه، اصلا چه ایرادی داره گاهی اوقات بعضی چیزا مثل خود طبیعی ش نباشه!!... غیر از اینا یه چیزی هم به اسم تجربه شاید یکی بخواد ببینه فلان مدل خوب میشه یا نه و واقعا ممکنه خوب نشه این تجربه میشه واسه ش... در این مورد خاص باید بگم چیز مضری هم نیست که بخواد فکر کنه بهتره از تجربیات دیگران استفاده کنه البته راجع به این طرح کسی چیزی نگفته ولی قبلا پیش اومده که گفتن چرا این کارو نکردی یا اگه فلان چیز رو بهش اضافه می کردی یا انجام نمی دادی بهتر می شد... در واقع بحث من الان این طرح نیست یا این که بخوام ناراحت شم کسی نظرشو بگه... کلی گفتم، چیزی بود که تو ذهنم بود... همین و البته متشکرم که همیشه هستین و مرسی از دوستای خوبم که نظر می دن و این وبلاگ رو از حالت یه طرفه ای که تو چند سال قبل داشت در آوردن، این واقعا باعث خوشحالیه


Nail Art No.440: Galaxy Nail Art For 31DC2016WEEKLY- Week 19


طراحی ناخن کهکشانی (گلگسی)

خب خب خب... هفته نوزدهم چالش و تم این هفته کهکشان هست... این طرح کهکشونی رو من با تعدادی از لاک های اکلیلی که داشتم انجام دادم، تو اینستاگرام پرسیدن چه جوری

قسمت دوم چالش: سبک ها

Part 2: Styles

هفته نوزدهم: کهکشانی

Week 19: Galaxy

The 31 Day Challenge 2016 Weekly

#31DC2016weekly

My Galaxy nails for Week 19 of 31DC2016WEEKLY