طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن روی ناخن طبیعی خودم، آموزش طراحی ناخن، (کاشت ناخن و آموزش)
طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن روی ناخن طبیعی خودم، آموزش طراحی ناخن، (کاشت ناخن و آموزش)

Tutorial No.7


سلاااااام

من خیلی هیجان زده ام... خییییلللیییییییییییییی

شرکت Uber Chic به تازکی یه محصولی ارائه کرده که کار رو برای کسانی که طراح ناخن انجام می دن آسون کرده

صفحه ژله ای که زیر دست طراح ناخن قرار می گیره و اون می تونه طرح های تکنیک های درای ماربل و استمپینگ و  خیییللیییی دیکه از تکنیک ها رو روش پیاده کنه. خیلی هم راحت تمیز میشه، اضافه لاک ها هم با یه تکه چسب نواری به راحتی قابل برداشتن هستن و بالاخره اینکه خیلی عالیه

از جهتی هم خیلی بده چون تا به ایران بیاد احتمالا چند سالی (طبق معمول :/) طول می کشه

برای همون من از این روش برای درست کردن زیر دستی سیلیکونی مخصوص به خودم استفاده کردم، جایی ندیدم این رو، حتی تو سایت های خارجی هم کسی چنین چیزی درست نکرده

برای همون خییییییییییییییییلییییییییییییییییییییییییی خوشششششششششحااااااااااااااااااالم :)))))))))))))))))

یه ویدیو آماده کردم برای اینکه ببینید چطور درست شده و چطور کار می کنه

می دونم خیلی عالی نیست این ویدیو، ولی امیدوارم که به کارتون بیاد

عکسی که تو فیلم می بینید رو من خودم ادیت کردم، سایز انگشت ها مناسبه، لینک دانلودش رو می ذارم که بتونید همینو پرینت بگیرید و استفاده کنید

DIY Your Own silicon nail art Mat! :)

hiiii, i 'm super excited to show you my own Silicon mat! :p

very cheap because it's made of a paper and laptop keyboard jelly protector.
i searched "silicon nail art mat" on google, i couldn't find good pictures of it, so inevitably saved the best one, then edited and made a printe of it, then fixed the jelly protector on the paper with adhesive tape. and done... :)
it's so easy and really works as well as silicon mat.
Sorry! I know this video tutorial is not perfect but hope be useful for you guys,, thanks for watching!

this is the edited picture


و این هم فیلم آموزشی :)


لینک ویدیو در یوتیوب

https://www.youtube.com/watch?v=Sa9DYF3mE4U

لینک ویدیو در نماشا

http://www.namasha.com/v/cRIIeND6


Nail Art No.316: Easy Floral Nails


طرح فلورال (گلدار - گلگلی :] ) ساده و خیلی هم زیبا

Cute and simple Floral mani over gradient

join me on instagram: http://www.instagram.com/nailsbymatin




Nail Polish No.80: Woo Rose Gold Nail Polish


لاک وو :دی شماره 404 - مسی یا رز گلد شاید

Woo Nail Polish - No.404 - Rose gold







Nail Polish No.79: Maral Dark Green Nail Polish


لاک مارال شماره 109- سبز پررنگ (+ لاک سبز کمرنگ اودیر)

Maral Nail Polish - No.109 - Dark Green





My Nail Polishes & Nail Art Stuffs No.3


این هم قلمویی که باهاش جزئیات رو طراحی می کنم، قلموی شماره 000، البته انقدی که تو عکس می بینید نازک نیست، برای مواردی که نیاز دارم مجبور شدم هفتاد هشتاد درصد موهاش رو کات کنم که به دردم بخوره! :)

my detail brush

It's just a few hairs because i cut most of them off :)



Nail Art No.314: Burberry Nails


طرح باربِری- یه طرح مناسب برای روزای پاییزی :)


my Burberry nails , it's so good for fall






این هم ورژن ماتش :))

matte version :)



Nail Polish No.78: Orkide Nude Nail Polish


لاک  ارکیده - شماره 407 - استخونی (لاک نوود یا بی رنگ)

Orkide nail polish - No.407 - Nude




My Nail Polishes & Nail Art Stuffs No.2


لیکویید لاتکس یا لیکویید پّلی سِید چیزی که تو ایران می گن اکثراً... لاک دور ناخن! یا لاک غلط گیر!

البته پیل اف بیس کت هم تو ایران می گن ولی پیل آف بیس کت کاربردش فرق می کنه، قبل از این که لاک بزنن پیل اف بیس کت می زنن بعد برای پاک کردنش دیگه لازم نیست از استن استفاده کنن، با پوشر از گوشه های ناخن لاک رو جدا می کنن از ناخن، به همین راحتی، البته پیل آف بیس کت بیشتر برای کسایی خوبه که سواچر لاک هستن، یعنی معرفی کننده لاک، به این ترتیب می تونن وقت شون برای پاک کردن لاک کمتر گرفته شه و لاک های بیشتری رو برای معرفی بزنن رو ناخنشون

خب... لیکوئید لاتکس برای تکنیک هایی مثل واتر ماربل یا کار با اسفنج و کلا تکنینک هایی که باعث میشه دور ناخن لاکی بشه استفاده میشه و به این ترتیب برای تمیز کردن دور ناخن وقت کمتری ازتون گرفته می شه


Liquid Latex - Liquid palisade - peel off base coat