طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن روی ناخن طبیعی خودم، آموزش طراحی ناخن، (کاشت ناخن و آموزش)
طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن روی ناخن طبیعی خودم، آموزش طراحی ناخن، (کاشت ناخن و آموزش)

Nail Art No.434: Bloosom / Floral Nail Art


طراحی ناخن شکوفه (گلگلی)

می خواستم این طرح یه جورایی شبیه تابلوهای ابسترکت رنگ روغن شه، زمینه رو با استفاده از اسفنج و لاک فسفری و سبز کمرنگ و سفید مای آماده کردم، طرح رو با قلم مو و رنگ اکریلیک کشیدم آخرش هم برای این که یه کمی از اون حالت زرد و سبز درآد با اسفنج و رنگ اکریلیک صورتی رنگ و لعابش رو بیشتر کردم :))

به نظرتون این طرح بهاریه یا تابستونی؟ به نظر من که هر دو تاش :))


Bloosom / Floral Nail Art






نظرات 4 + ارسال نظر
شاداب یکشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 12:55 ق.ظ

الهیییییی چقده ناز شده
چقد خوب گل میکشی اخه
من نمیتونم
این طرحو خیلییی دوست دارم ادم نگاش میکنه دلش شاد میشه
واقعا گل های صورتی که کشیدی خیلی جلوه داده بهش
واقعا هم بهش میخوره بهاره باشه هم تابستونه
منو تحریک کردی برم رنگ اکریلیک بخرم

مرررررررسی شاداب جون
حتما بخر. برای کشیدن این مدل طرحا دست آدم با رنگ اکریلیک بازتره

adineh یکشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 05:27 ب.ظ

سلام.واااااای خیلی دلم وا شدددد.این همه زحمت دل داری پاکشون کنی آخه...

سلام :)
عزیزم!
دیگه عادت کردم

adineh یکشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 05:36 ب.ظ

سلام مجدد ممنون بابت توجه به تلگرام

خواهش می کنم

فاطمه دوشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 04:24 ق.ظ

خیلی ی ی نازه. حداقل 3روز نگهشون دار
دمت گرم با دهن روزه هم ایده های خلاقانه داری!
بابت پست قبلی: بیخیال برنامه! آدم این کارا رو باید دلی انجام بده.
طرحت هم بهاره ست به نظر من بشتر. تم تابستون قرمز و نارنجیه معمولا.
راستی طرح اسموشی تو به هانا نشون دادم. Hanna Rox nails
خیلی خوشش اومد. فکر کنم اونم سابسکرایبت کرد.
1سؤال: میتونی فیلم های یوتیوبت رو مثل بقیه کانال ها کنی؟
1خرده دسترسی بهش سخته، عزیزم

خیلی ممنونم
فاطمه جان این طرح هایی که تو این یکی دو هفته گذاشتم تو وبلاگ همه رو قبل ماه رمضون انجام دادم البته این طرح دیگه آخریش بود، الان ناخنامو کوتاه کردم مربعه
جدا؟!! یعنی چی گفت؟
خب اونا که هر کانالی رو سابسکرایب نمی کنن، اونم من که سابسکرایبراش 10 تا هم نیستن
در مورد فیم های یوتیوب میشه لطفا بیشتر توضیح بدی، متوجه منظورت نشدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد