طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن روی ناخن طبیعی خودم، آموزش طراحی ناخن، (کاشت ناخن و آموزش)
طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن روی ناخن طبیعی خودم، آموزش طراحی ناخن، (کاشت ناخن و آموزش)

Tutorial no.??: FIVE EASY YALDA NIGHT NAIL ART TUTORIAL - پنج مدل طراحی ناخن آسون برای شب یلدا


5 مدل طراحی ناخن آسون برای شب یلدا

این پنج طرح رو پارسال یه شب قبل شب یلدا انجام داده بودم که متاسفانه یا خوشبختانه فرصت نشد ادیت کنم، این ویدیو الان ادیت شده و تو کانال یوتیوبم آپلودش کردم که می تونید از همین جا یا کانال یوتیوبم ببینید، امیدوارم دوستشون داشته باشید و برای شب یلدا انجامش بدین، هدف از این ویدیو آموزش پنج تا طرح ساده یلدایی بوده. می تونید یکی از این پنج طرح رو انتخاب کنید و روی همه ناخن هاتون بکشید، یا روی یکی دو تا از ناخن هاتون بکشید و بقیه رو لاک ساده بزنید و یا همه رو با هم بکشید


FIVE EASY YALDA NIGHT NAIL ART TUTORIAL



.

پی نوشت: "خوشبختانه" از این جهت که اگه اینو پارسال گذاشته بودم دیگه امسال پستی نداشتم که بذارم :))