طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن روی ناخن طبیعی خودم، آموزش طراحی ناخن، (کاشت ناخن و آموزش)
طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن روی ناخن طبیعی خودم، آموزش طراحی ناخن، (کاشت ناخن و آموزش)

Tutorial No.??: Tropical X Smoosh Nail Art Tutorial - 2 Ways To Apply Water Decals


آموزش استفاده از لنز ناخن + آموزش طراحی ناخن  اسموش

خب همون طور که تو پست قبل گفته بودم تو ویدیو طرح تابستونی پست قبل دو مدل طراحی ناخن آموزش می دم، یکی استفاده از برچسب آبی یا لنز ناخن به دو روش و یکی هم طرح اسموش یا ابر و  باد


Two ways applying water decals - Tropical X Smoosh nail art tutorial





Nail Art No.??: Tropical X Smoosh Nail Art


طراحی ناخن تروپیکال (گرمسیری) تابستونی + طرح اسموش (ابر و باد)

این طرح تابستونی با استفاده از برچسب (آبی*) ناخن انجام شده البته ناخن انگشت حلقه و وسط، بقیه ناخن ها هم طرح اسموش هستن، قبلا یه بار آموزش داده بودم، ولی اگه ندیدین تو ویدیوی بعدی آموزش اسموش هم هست.


Tropical X Smoosh nails

I used beauty big bang water decals for the tropical design, you can use my discount cone "MATIN" for 10% off on all items you purchase at BeautyBigBang.com



لاک هایی که استفاده کردم: لاک ساویز شماره 03 (سفید)، لاک اسنس به اسم L.O.L (سبز روشن)، لاک اینلی به اسم Jade (سبز تیره)

لوازم جانبی که استفاده کردم: برچسب آبی برند BeautyBigBang طرح فلامینگو و برگ های گرمسیری، لیکوئید لیتکس یا همون لاک پیل آف (دور ناخن)، استمپر سیلیکونی



*: منظور از برچسب آبی از اون مدل برچسب هاست که باید چند ثانیه توی آب بمونه که از مقوای زیریش جدا شه و بشه ازش استفاده کرد. همون که این جا بهش می گن لنز ناخن. خیلی خیلی نازکه و چسب نداره، آموزش استفاده از لنز ناخن تو ویدیوی بعدی هست


Nail Art No.??: Floral Pattern Nail Art


طراحی ناخن طرح فلورال

این طرح ساده رو با استفاده از قلم مو و لاک کشیدن، خیلی ساده س ولی دوست داشتنیه. یه جورایی ترکیب طلایی و نوود خیلی به هم میاد


Floral nail art

The floral pattern is inspired by amyytran, and i used blue brush from beauty big bang nail art brush set and some nail polishes for the flowers! I really love this colors together!

I have discount code "MATIN" you can use it for 10% off on all items you purchase at their website.




لاک هایی که استفاده کردم: لاک مای شماره 822 به اسم Mild (نوود)، لاک داتمه شماره 98 (طلایی)، برای طراحی گل ها هم لاک اینلی شماره 070 به اسم Jade (سبز پررنگ)، لاک فارماسی شماره122 (سبز روشن)، لاک ماوالا شماره 204 به اسم Party Time (نارنجی مایل به قرمز) و لاک بلموندا شماره 7 (نارنجی روشن)

لوازم جانبی که استفاده کردم: لاینر آبی از ست قلم موی برند بیوتی بیگ بنگ




Tutorial No.??: Aztec Pattern Nail Art Tutorial


آموزش طراحی ناخن "ازتک"

این هم آموزش طرح قبل که با استفاده از اسفنج و همین طور صفحه طراحی (استمپینگ پلیت) یا شابلون فلزی انجام شده بود

مراحلش سخت و غیر قابل فهم نیست، اگه آموزش های قبلی وبلاگم رو دنبال کرده باشید مطمئنا هیچ مشکلی برای انجامش نخواهید داشت. تنها موردی که می تونم بگم این جا اینه که ما معمولا برای تکنیک استمپینگ مشکل داریم البته در خارج از ایران هم من خیلیا رو دیدم که نمی تونن با این صفحه ها کار کنن البته که مشکل ما کمی بیشتره چون دسترسی مون به برندهای معروف در زمینه صفحه های طراحی و لاک های استمپینگ خیلی محدوده، یه سری نکته می گم امیدوارم کمک تون کنه، اگه باز نکته ای یادم بیاد به همین پست اضافه می کنم.

Aztec nail art tutorial



نکته اول: وقتی یه صفحه طراحی جدید می خرید یه روکش پلاستیکی نازک داره، یادتون باشه اون برای جلوگیری از خط و خش افتادن روی صفحه گذاشته شده و قبل از استفاده باید اون رو از صفحه جدا کنید (بعضیا فکر نکنن چه نکته مزخرفی، دیدم که می گم! )
نکته دوم: اگه لاک مخصوص استمپینگ پیدا کردید و خریدید و استفاده کردید که هیچی ولی اگه ندارید از لاک های با پیگمنت بالا استفاده کنید. شاید نشه گفت همه ولی معمولا این لاک ها غلیظ هستن و احتمالا هم دیر خشک می شن، مثلا لاک های طراحی (همونا که یه سر سوزنی داره) بهتر از لاک های معمولی جواب می ده.
نکته سوم: مهر یا استمپر هم مسلما تو نتیجه تاثیر داره، پلیت هایی که یه ذره مشکل دارن با استمپرهای سفت تر بهتر جواب می دن تا استمپرهای نرم یا سیلیکونی.
نکته چهارم: استمپر رو قبل و بعد از هر بار استفاده تمیز کنید... نه با استن یا لاک پاک کن، با یه تکه چسب نواری خیلی راحت لاک های باقی مونده روی استمپر برداشته می شه، قبلا آخر یکی از ویدیوهام نشون داده بودم، قبل از استفاده از این جهت که اگه استمپر شما در نداشته باشه، مطمئنا گرد و غبار روش می شینه (حتی اگه به چشم نشه دید) که باعث می شه کیفیت کار بیاد پایین.
نکته پنجم: صفحه یا پلیت طراحی هم بسیار مهمه تو کیفیت کار، چیزی که خودم تجربه کردم و در واقع برداشت من اینه که صفحه هایی که طرح های حک شده روی اون ها عمیق بیشتری داشته باشه می تونه لاک بیشتری رو تو خودش جمع کنه در نتیجه بهتر روی استمپر بر می گرده، شاید شاید شااااید این نتیجه گیری درست نباشه ولی به نظر من این طوری می رسه!
نکته ششم: سرعت کار تون باید بالا باشه، چون مقدار لاکی که روی صفحه هست یه لایه خیلی نازکه و زود خشک می شه
نکته هفتم: حتما قبل و بعد از هر بار استفاده صفحه طراحی رو با استن پاک کنید. قبل به همون دلیل گرد و غبار که بالاتر گفتم، بعد هم به این دلیل که لاک باقی مونده روی صفحه که خشک شده اجازه نمی ده لاک جدید خوب تو فضای طرح بشینه در نتیجه کل یا بخشی از طرح بر نمی گرده روی استمپر.

در آخر بگم... همون طور که بالاتر گفتم ما نمی تونیم به راحتی از برندهای معروف و "آزمون پس داده" صفحه های طراحی، استمپر و یا لاک های مخصوص استمپینگ رو خرید کنیم، لوازم موجود در فروشگاه های این جا هم اکثرا از چین وارد می شه و نُونِیم هستن، نمی گم همه... ولی خیلیاش کیفیتی که باید داشته باشه رو نداره، بنابراین با آزمون و خطا می تونیم بفهمیم کدومش خوبه و تا حدودی نتیجه مورد نظر رو به ما می ده، به هر حال نتیجه پرفکت گرفتن بستگی به چهار چیز داره... یک، صفحه طراحی مناسب، دو، لاک مناسب، سه، استمپر مناسب و چهار هم خود ما که داریم تکنیک استمپینگ رو انجام می دیم، هر کدوم این موارد مشکل داشته باشه نتیجه دلخواه به دست نمی آد.

فعلا همین تا بعد ببینم چیزی یادم میاد یا نه، اگه نکته ای از قلم افتاده باشه یا خودم جای دیگه با موردی برخورد کردم این جا می نویسم.


Nail Art No.??: Pastel Aztec Nail Art


طراحی ناخن "ازتک"

این هم یه طرح می شه گفت بهاری با زمینه شاد (یه جورایی ابر و باد) با استفاده از صفحه طراحی (استمپینگ پلیت) یا همون شابلون فلزی ناخن

همون طور که می دونید این صفحه رو بیوتی بیگ بنگ برام فرستاده بود که تو پست بررسی و معرفی گفتم باهاش یه طراحی انجام می دم، این همونه که ویدیو هم داره


Aztec pattern nail art

I used Beauty Big Bang geometry theme stamping plate, you can use my discount cone "MATIN" for 10% off on all items you purchase at BeautyBigBang.com




لاک هایی که استفاده کردم: لاک کالیستا شماره 08 (سفید)، لاک گلدن رز کالر اکسپرت شماره 48 (صورتی) و شماره 66 (بنفش روشن- یاسی)، لاک داتمه شماره 130 (آبی روشن- (سبز آبی، یه کووووووچولو به سبز می زنه))، لاک طراحی بلموندا (مشکی)

لوازم جانبی که استفاده کردم: لاک دور ناخن (پیل آف)، صفحه طراحی برند بیوتی بیگ بنگ، اسفنج معمولی



آموزش این طرح رو می تونید تو پست بعدی ببینید


Swatch And Review No.1: BeautyBigBang Stamping Plate And Nail Art Brush Review


بررسی و معرفی صفحه و قلم موی طراحی برند بیوتی بیگ بنگ

این لوازم چند وقت پیش برای معرفی برام ارسال شد، الان هم من یه ویدیو آماده کردم که می تونید ببینید کیفیت شون چطوره. بیوتی بیگ بنگ یه سایت فروش لوازم طراحی ناخنه (در خارج از ایران) که رینج قیمت تقریبا پایینی نسبت به بعضی از سایت های مشابه داره، لوازمش ساخت چین هست (البته نه بی کیفیت مثل لوازمی که واردکننده های ما از چین وارد می کنن!) کیفیت نسبتا خوب در ازای قیمت مناسب، البته که نمی تونم کیفیت این لوازمی که خودم امتحان کردم رو به کل لوازم موجود تو سایت شون تعمیم بدم به هر حال ممکنه چیزهایی داشته باشن که شاید مورد تایید نباشه ولی این هایی که من استفاده کردم می تونم بگم خوب بوده (و خب شاید دلیلش این باشه که خیلی (نه مطلقا همه)  از لوازمی که تو ایران و یا حداقل تو شهر من وجود داره اون قدرها کیفیت قابل قبولی نداره که باعث شده این ها به نظرم خیلی خوب برسه!)


اولین موردی که تو ویدیو می بینید برچسب یا لنز ناخنه، که من تو این ویدیو ازش استفاده نکردم، ولی بعدش یه ویدیوی دیگه با استفاده از این لنز درست کردم که به زودی آپلود خواهم کرد.

دومین مورد ست براش طراحی ناخن هست، یک براش برای دیتیل، دو تا براش لاینر و دو تا هم براش تخت داره، براش دیتیل کوتاه تر و تپل تر، وسطی بلندتر از اولی و کمی بارک تر (باهاش یه طراحی انجام دادم که عکسش رو تو روزهای آینده می ذارم ببینید) و سومی باز بلندتر و باریک تر از دو تای دیگه س، هر سه تا شون خوب بود ولی من عاشق این سومیه شدم برای این که خیلی راحت با یک یا دو حرکت قلم مو تونستم خط های باریک بکشم (تو یکی از ویدیو های قبلی برای کشیدن خط هایی مثل این با لاینری که از قبل داشتم به دردسر افتاده بودم و تمیز از آب در نمی اومد خط هام)، خب از براش های تخت اونی که کوچیک تره می تونه برای وان استروک استفاده شه (هر چند من نمی دونم چرا فکر می کردم باید ظریف تر باشه) اون یکی که بزرگ تره  درسته که براش تخت سر گِرد مناسب تره ولی فکر کنم بهتر باشه ازش برای تمیز کردن دور ناخن استفاده کنم چون بزرگه و در حال حاضر کارایی ش برای من همین می تونه باشه حالا تا بعد شاید تونستم استفاده دیگه ای ازش بکنم!

سومین مورد هم صفحه طراحی (استمپینگ پلیت) یا همون شابلون فلزی هست، همون طور که خودتون می دونید من سعی می کنم طرح هام رو خودم بکشم، ولی مدتیه که یه کم رفتم رو مود خریدن صفحه های طراحی :)))  شاید یه دلیلش این باشه که صفحه هایی که دیدم نسبت به بقیه کیفیت شون کمی بهتره و دلیل دوم هم وقت کمیه که واسه طراحی ناخن برام باقی می مونه. آخرین کشفم صفحه های طراحی بود که جنس شون سیلیکون فشرده س و به نظرم رسید نسبت به صفحه های فلزی که من دیدم خیلی بهتر عمل می کنه و حالا این صفحه طراحی که برام ارسال شده... همون طور که تو ویدیو می بینید طرح خیلی ظریفی که من عمدا انتخاب کردم هم خیلی راحت برگشت روی استمپر، فکر کنید اگه استمپر خوب و لاک استمپیگ داشتم مسلما خیلی بهتر عمل می کرد، با این صفحه هم یه طراحی انجام دادم که ویدیو هم داره اون رو هم آپلود خواهم کرد.

لینک محصولات رو براتون می ذارم تو این پست که اگه کسی می تونه از سایت های خارجی خرید کنه بتونه استفاده کنه، من یه کد تخفیف 10 درصدی هم دارم  که می تونید برای خرید همه لوازمی که تو سایت شون هست ازش استفاده کنید، کد من اینه "MATIN"، اگه چند بار از کد من استفاده بشه (که بعید می دونم :)) چون به هر حال ما تو ایران زندگی می کنیم) من می تونم از طرف این سایت تو صفحه اینستگرامم یه Giveaway (قرعه کشی) بذارم شاید یه کدوم از شما برنده شین.

این شما و این هم ویدیوی بررسی و معرفی

Beauty Big Bang stamping plate and nail art brush review

I have discount code "MATIN" you can use it for 10% off for all items you purchase on their website



لینک محصولات:

:Links to these products

Tropical Flamingo Pineapple Water Decals , Geometric Theme Stamping Plate , 5pcs Double Ended Nail Art Brush Dotting Tools


پی نوشت: (شفاف سازی، سلب مسئولیت)

این لوازم به عنوان نمونه (Sample) برای من ارسال شده که من اون ها رو استفاده و بررسی کنم و نظر صادقانه م رو در موردشون بگم. این یک ویدیو تبلیغی نیست و هیچ مبلغی به من برای معرفی، ترویج و یا تایید این محصولات پرداخت نمی شه، همچنین هیچ درآمدی از کد تخفیف ذکر شده دریافت نمی کنم.


P.S: DISCLAIMER
I was sent all of these items as a press sample in exchange of my honest review & opinion. This is NOT a sponsored or paid video. I was not paid to promote or endorse any of these products or brands. I do not receive any revenue from the discount codes


Tutorial No.??: Summer Beach Nail Art Tutorial


آموزش طراحی ناخن "ساحل"

خب تو این پست شما آموزش طرح "ساحل" رو خواهید دید، این طرح رو 6-7 هفته قبل یک بار انجام دادم، اون موقع فرصت ویدیو گرفتن نداشتم، از دوستای اینستاگرامی پرسیم و اونا هم گفتن مایلن ویدیو بذارم براشون، این شد که دوباره انجامش دادم و ازش فیلم رفتم، همون طور که تو پست قبل گفتم، توضیحات تو ویدیو گفته شده (بچه ها من خیلی صدای ضبط شده م رو دوست ندارم ولی دیگه بپذیریدش از من ) اگه نکته جدیدی باشه به همین پست اضافه می کنم

الانم که دیگه تلگرام "هیتلر" شده و اکثر شما تو گوشی یا سیستم تون "هیتلرشکن" دارید خدا رو شکر، پس خیلی راحت می تونید ویدیوهام رو تو یوتیوب ببینید

این شما و این هم طرح تابستونی امروز...


Summer beach nail art tutorial



این هم آموزش کوتاه اینستاگرامی :))

Beach Nail Art Tutorial


بازگشت کمی تا قسمتی پیروزمندانه :)))


سلام سلام، می دونم خیلی وقته وبلاگ به روز نشده... البته اگه یادتون باشه سری قبل که یه وقفه ای بین آپدیت هام پیش اومد اومدم و گفتم که دوباره وبلاگ رو مرتبا به روز می کنم، ولی متاسفانه عکس ها و ویدیوهام رو تو پیج های اینستاگرام و کانال های تلگرام دیدم... چندین و چند مورد، طبق معمول بدون اجازه خودم و در بعضی موارد حتی اسم خودم هم از عکس یا ویدیو کراپ شده بود این بود که از طرفی یه جورایی انگیزه مو از دست دادم (چون بعضی هاشون با پررویی تمام می گفتن از نت پیدا کردن... انگار این عذر بدتر از گناه تو اصل مطلب تغییری ایجاد می کنه!!!!) یکی از دلایل به روز نشدن کانال آپارات هم همین بود،... از طرف دیگه دنبال راهکاری بودم که عکس ها و ویدیوهام کپی نشه یا حداقل راه حلی که بفهمم از کجا برداشته شده. به فکر واترمارک به یه سبک دیگه افتادم ولی می دیدم عکسام زشت می شه... به یکی دو تا روش دیگه فکر کردم ولی به هر حال ایراداتی داشت، حالا نمی دونم چی کار کنم

دوباره تصمیم گرفتم الان که موقتا وقت آزادم یه کوچولو بیشتر شده، یه دستی به سر و روی وبلاگ بکشم و باز هم قول می دم که ایشالا بتونم پست های قبل رو که منتشر نشده کم کم منتشر کنم، چون تو آرشیو وبلاگم هست ولی به همون دلایل که گفته بودم منتشر نکردم، شاید عکس ها رو ادیت کنم واترمارک بیشتری بذارم نمی دونم یه حرکتی بزنم روش و دوباره آپلود کنم و اون پست ها رو منتشر کنم... حالا ببینم چی می شه

یه مورد دیگه اینه که شاید شاید شااااید یه کوچولو تغییراتی تو ویدیوهام و یا نحوه پست گذاشتنم ایجاد کنم، یعنی این سبک که پست های معرفی لاک (هر پست یه لاک) و یا ویدیو آموزش طراحی (هر پست مربوط به یه آموزش) و... اینا شاید یه کمی عوض شه مدلش، این جوری که ویدیو های نقد و معرفی (Swatch - Review) بذارم و یا چیزای دیگه که حالا خیلی مطمئن نیستم دقیق

به هر حال، الان تصمیم دارم یه ویدیو آموزش طرح تابستونیِ ساحل بذارم، یه تغییری که کرده اینه که ویدیو به صورت Voice Over یعنی صداگذاری شده هست، توضیحات رو روی ویدیو دادم، شاید از این به بعد برای ویدیوهایی که ممکنه سوال برانگیز باشه این کارو انجام بدم، در این بین اگه نکته جدیدی به ذهنم برسه تو پست مربوط به اون ویدیو می نویسم

امیدوارم دوستانی که از قبل همراه من بودن همچنان بیان این جا و بهم انگیزه بدن و همین طور دوستان جدید که با آغوش باز منتظر دیدن شون تو این وبلاگ هستم :)


یه مورد دیگه این که من یه پیج اینستاگرام و یه کانال تلگرام درست کردم و تو اون ها عکس و آموزش طراحی ناخن از نیل آرتیست های مختلف می ذارم، اگه دوست داشتین پیج رو فالو و یا عضو کانال تلگرام بشین

پیج اینستاگرام طراحی ناخن: NailArtCollector

کانال تلگرام طراحی ناخن: NailArtCollector


در حال حاضر دعوت می کنم پست بعد رو ببینید، ممنون