طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن روی ناخن طبیعی خودم، آموزش طراحی ناخن، (کاشت ناخن و آموزش)
طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن روی ناخن طبیعی خودم، آموزش طراحی ناخن، (کاشت ناخن و آموزش)

Nail Care No.2


ترمیم موقت ناخن




همون طور که تو عکس می بینید گوشه ناخن من شکسته و من مجبورم ناخنمو کوتاه کنم که به خاطر ناهماهنگ شدن سایز ناخنام ظاهر بدی به دستم می ده


برا همون از روشی برای ترمیم موقت ناخنم استفاده کردم که براتون توضیح می دم


عکس شماره 2:

یه تی بگ (چای کیسه ای) رو باز کنید، از کاغذ تی بگ به اندازه کل ناخنتون ببرید


عکس شماره 3:

یک لایه برق ناخن روی ناخنتون بزنید


عکس شماره 4:

قبل از اینکه برق ناخن خشک شه، تکه ای از کاغذ تی بگ که جدا کرده بودین رو روی ناخنتون قرار بدین


عکس شماره 5:

دوباره یک لایه برق ناخن روی ناخنتون بزنید

و تمام


البته نکاتی هست که باید یادآور شم

اول اینکه همونطور که گفتم این روش موقتا ناخنتون رو ترمیم می کنه بیشتر به دلیل که ناخناتون کوتاه بلند نشه و ظاهر زیباشو حفظ کنه و مسلما مراقبت بیشتری می خواد

دوم، دلیل استفاده از کاغذ تی بک اینه که هم نازکه و هم پرز نداره

سوم اینکه باید ناخنتون رو یک کم کوتاه کنید که زودتر رشد کنه

چهارم، می تونید جا برق ناخن تو مرحله 3 از چسب ناخن (چسبی که برای چسبوندن تیپ به کار می ره) استفاده کنید

پنجم، اگه می خواید از چسب ناخن استفاده کنید به این شکله: یک لایه چسب، یه تکه از کاغذ

تی بگ، دوباره یک لایه چسب و دوباره یه تکه از کاغذ

تکه ای از کاغذ چایی را ببرید (این تکه باید آنقدر بزرگ باشد که کل شکستگی را بپوشونه)، کمی چسب ناخن به کاغذ بزنید، سپس آن را روی ناخن قرار داده و فشار بدبن. اجازه بدید چسب خشک شود. اضافه کاغذ رو می تونید با سوهان خیلی آروم جدا کنید. دوباره برق ناخن و یک لایه کاغذ روی اون، در آخر هم می تونید از لاک مورد علاقه تون استفاده کنید

ششم، اگه شکستگی خیلی حاد! نیست می تونید از یه تکه کوچیک کاغذ تی بگ فقط به اندازه شکستگی ناخنتون استفاده کنید جای اینکه کاغذ رو به اندازه کل ناخنتون برش بزنید


Nail Art No.72


water marble (ابر و باد)




ادامه مطلب ...