طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن روی ناخن طبیعی خودم، آموزش طراحی ناخن، (کاشت ناخن و آموزش)
طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن روی ناخن طبیعی خودم، آموزش طراحی ناخن، (کاشت ناخن و آموزش)

Nail Design-390


طرح گل انتزاعی (آبستره- ابسترکت)

این هم یه ایده آسون دیگه برای نوروز که برای طراحیش نیاز به ابزار طراحی ندارید :)

لاک های استفاده شده در این دیزاین: لاک مارال شماره 378 (آبی کمرنگ)، لاک ساویز شماره 23 (گلبهی، هلویی) و لاک مای شماره 409 (قرمز مایل به آجری)، لاک سفید هم لاک ساویز شماره 03 هستش


Abstract floral (Bold floral) nail art

another idea for spring

Colors: Maral nail polish no.378 , Saviz no.23 , MY no.409 , Saviz no.03






Nail Design-389


طرح نگاتیو اسپیس بهاری

یه طرح خیلی آسون دیگه که می تونین تو مهمونی های نوروزی تون ازش استفاده کنین. من برای این طرح از لاک مای شماره 306 (صورتی) استفاده کردم.

آموزش این طرح رو بعدا آپ می کنم


Easy Springy nail art for NOWRUZ :)

Using MY nail polish no.306 (summer)- pink







Nail Design-388



طراحی ناخن خییییییییییییلی ساده و دقیقه نودی برای نوروز

لاک های استفاده شده در این طرح: لاک مارال شماره 69 و لاک مودا شماره 266 (اکلیلی)


Persian new year (NOWRUZ) nail art

Maral nail polish no.69 - moda nail polish no.266






Nail Polish-115


لاک گلدن رز - کالر اکسپرت - شماره 93 - سبز زیتونی


Golden Rose nail polish- Color Expert - No.93 - olive green






این عکس رو هم تو نور طبیعی روز گرفتم



Nail Polish-114


لاک ساویز - شماره75 -

این چه رنگی میشه دقیقا؟ صدفی؟ نقره ای نیست یه رنگ جگری خیلی کمرنگ داره انگار تو لاک نقره ای یک کم رنگ جگری ریخته باشن

این یکی از همون لاکاییه که گفته بودم اشتباهی برام فرستادن قراره عوض کنن... هیچی دیگه هی امروز فردا شد عوض نکردن منم خسته شدم هی ۵-۶ تا لاک رو هر روز با خودم بردم سر کار آوردم خونه... گفتم دیگه این لاکا قسمتشون این بود که من صاحب شون باشم :)))))) خلاصه افتتاح شون کردم :))

راستی... چهارشنبه سوری تون هم مبارک، براتون چهارشنبه سوری شاد و ایمنی رو آرزو می کنم


Saviz nail polish - no.75






این عکس هم تو نور طبیعی روز گرفته شده



My N.a.k.e.d Nails No.10


این ناخن انگشت وسط دست راستم که تو عکس می بینین از همون موقع که ناخنمو مدل کافین سوهان کشیدم  خورد یه جایی و خم شد و از همون قسمتی که از گوشت جدا میشه از همون جا ترک خورد، خواستم شما ببینین که ناخن بلند کردن برای من به همین راحتیا هم نیست، من هم بیرون کار می کنم و هم تو خونه تمیز کاری و آشپزی و شست و شو و... انجام می دم ولی همیشه خیلی خیلی مراقبم که ناخنام آسیبی نبیه، همون طور که تو عکس می بینید ناخنم همون طوری با ترک 4-5 میلی متر رشد کرده، فقط به این خاطر که مراقبت کردم، از روغن کوتیکول و کرم استفاده کردم که حالت شکنندگیش کمتر شه، موقع خونه تکونی که کشتم خودمو که اون تیکه ترک برداشته شده جدا نشه، خلاصه این که اینو برا کسایی گفتم که فک می کنن چون ناخنم بلنده پس من بیکارم چون از نظر اونا فقط کسی که بیکاره می تونه ناخنای طبیعی بلندی داشته باشه و همچنین این که فک می کنن چون من تقریبا هر روز ناخنامو طراحی می کنم پس باز هم باید زیییییییییااااااااادی حوصله داشته باشم و این که بیکار باشم که این همه وقت برا ناخنم می ذارم که قراره یکی دو روز دیگه پاکش کنم!... نه این طور نیست من بیکار نیستم فقط به لاک و طراحی ناخن علاقه دارم  مثل خیلیا که به خیلی از هنرها یا کارهای دیگه علاقه دارن. جای این که وقت خودمو برا آرایش کردن بذارم، جا این که وقتمو تو بازار و به خرید کیف و کفش و لباس و... بگذرونم جا این که هی با این و اون برم بیرون... جای خیلی از کارایی که دخترای دیگه انجام می دن (منظورم به هیچ عنوان رد کردن این کارها نیست) من می شینم تو خونه و با این کار سرگرم می شم... همین! پس هیچ وقت دیگران رو قضاوت نکیند!



Nail Polish-113


لاک مای - شماره 710 - صورتی پررنگ

یه رنگ مناسب برای بهار


MY nail polish - no.710 (Holiday) - Pink






Tutorial-41


آموزش طراحی ناخن تابستونی گردینت (امبره)

خب... چون قبلا تو یکی از پست ها توضیحات این مدل رو نوشتم دوباره دیگه این جا نمی نویسم، توضیحات مربوط به آموزش طراحی با اسفنج رو می تونید تو این پست ببینید => آموزش طراحی با اسفنج یا گردینت

بچه ها من سعی می کنم توضیحات رو کامل بنویسم... تنبل نباشید لطفا، اگه ابهامی وجود داره به لینکی که گذاشتم مراجعه کنید همه چیز رو متوجه می شید، شماره لاک های استفاده شده رو هم می تونید تو پست قبل ببینید هر چند... تو فیلم هم هست

Gradient nail art tutorial





Song by Mariah Carey - Without You

31DC2016WEEKLY- Week 2



طراحی ناخن گردینت (امبره)

هفته دوم چالش هفته ناخن های نارنجی هستش، برای هفته دوم گردینت رو انتخاب کردم (البته این دیزاین رو هفته اول اشتباهی جای قرمز انجام داده بودم همون که گفتم مجبورم نگهش دارم هفته دوم آپلود کنم این همونه)

برای این دیزاین از لاک های مای استفاده کردم شماره 502 (سفید)، شماره 302 (نارنجی)، شماره 614 (زرد) و شماره 208 (اکلیلی نقره ای)


قسمت اول چالش: رنگ ها

Part 1: Colors

هفته دوم، ناخن های نارنجی

ٌWeek 2: ORANGE NAILS

The 31 Day Challenge 2016 Weekly

#31DC2016weekly

went with ombre for week 2 of #31DC2016Weekly challenge

x For this design i used MY nail polishes no.502 (vanilla), no.302 (beach), no.614 (game), no.208 (ice) x









Nail Design-386


طراحی ناخن زیگزاگ

برای این دیزاین از دو رنگ لاک ساویز استفاده کردم، شماره P12 (هلویی یا گلبهی روشن) و شماره 23 (هلویی یا گلبهی تیره) و طرح زیگزاگ رو هم با نوار طراحی زیگزاگ (Chevron nail stripping tape) که از طرف سایت بُرن پرتی برام ارسال شده بود روی ناخن کشیدم، یعنی اول بیس کت، بعد گذاشتن نوارهای Chevron یا زیگزاگ روی ناخن، زدن لاک، برداشتن نوارها، و پر کردن قسمت زیگزاگ با لاک مسی وو شماره 404  با استفاده از قلموی طراحی باریک (لاینر) در انتها هم تاپ کت

من خیلی خوشم اومد از نتیجه با این که خیلی ساده س ولی خیلی خوشگله، نظر شما؟


ZigZag nail art

using Chevron Nail Stripping Tape From  Born Pretty Store

You can use my discount code "MATW10" for 10% off on this site