طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن روی ناخن طبیعی خودم، آموزش طراحی ناخن، (کاشت ناخن و آموزش)
طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن روی ناخن طبیعی خودم، آموزش طراحی ناخن، (کاشت ناخن و آموزش)

Nail Art No.495: Elegant Fall Nail Design


طراحی ناخن خیلی شیک پاییزی

یه طرح واقعا شیک و مجلسی مناسب پاییزی، اصلا دلم نمی خواست پاکش کنم :))


Elegant fall nail art (netted nails)




برای این طرح از لاک های بلموندا استفاده کردم، لاک سبز پررنگ شماره 19 و لاک اکلیلی طلایی شماره 89، برای دیزاینش هم از نوار طراحی باریک طلایی و همچنین گل میخ (نگین) فلزی مربع طلایی استفاده کردم





Nail Polish No.154: Belmonda Nail Polish No.19


لاک بلمونداشماره 19- سبز تیره

این لاک بلموندا رو هم خیلی دوست دارم، یه رنگ پاییزی شیک، تو این عکس دو لایه از لاک زدم و از فاصله دور تقریبا مشکی نشون می ده


Belmonda nail polish - no019 - Dark Green






Q&A no.02: جواب پیام خصوصی


درخواست راهنمایی

سلام عزیزم ... ممنون از وبلاگ خوب و طرحهای زیبا و هنرمندانتون
ی سوال داشتم : لاکهای بلموندا که چند رنگش رو معرفی کردین بسیار زیبا هستند متاسفانه در هیچ فروشگاهی در دسترس نیستند
چطور میتونیم تهیشون کنیم
ممنونم از لطفتون

*************************
جواب
سلام، ممنون ا ز شما :)
اگه بخواین بدونین تو شهرتون کجا می تونید لاک های بلموندا رو بخرید، می تونید به پیج بلموندا در اینستاگرام مراجعه کنید و ازشون بخواین که فروشگاه هایی که تو شهر خودتون این لاک رو دارن رو بهتون معرفی کنن :)

Nail Polish No.153: Belmonda Nail Polish No.46


لاک بلموندا - شماره 46 - قرمز گوجه ای

آیا... این... رنگ... زیبا... نیست؟!! :)))) یه رنگ قرمز خوشرنگ با ته رنگ نارنجی، تو این عکس دو لایه از لاک زده شده


Belmonda nail polish - no.46 - Red - 2 coats




البته برعکس خیلی از دخترا من رنگ قرمز جزء اولین انتخابام برای لاک نیست، ولی این رنگ خیلی خوشگله :)))






Nail Art No.494: Floral Nail Art


طراحی ناخن فلورال رو زمینه شیشه ای | حریر

این طرح رو دوست دارین؟ :)) من که خیلی، یه طرح فلورال رو زمینه مشکی شفاف که حالت حریر یا شیشه ای رو تداعی می کنه، به شدددت بهتر از عکسیه که ازش گذاشتم


Classy floral mani on sheer black base



لاک قرمز اکلیلی لاک شماره 311 مای و مشکی هم مای شماره 702 که با برق ناخن این شکلی شفاف شده :)



دخترخاله م موقع طراحی و فیلم و عکس گرفتن پیشم بود، وقتی عکس گرفتم گفت همین جوری خیلی خوشگل تره، چه بد که تو عکس مث خود واقعیش نیست!! :(( آموزشش رو بعدا آپ می کنم :)



البته درسته که طرح قلب و اینا نداره ولی به نظرم یه طرح شیک و مناسب برای ولنتاینه (سپندارمذگان!) :))



Nail Art No.493: Easy Starry Nail Art


طراحی ناخن ستاره ای | شب پرستاره!! :)

یه طرح آسون آسون و خیلی با نمک... البته به نظر من :) با استفاده از برچسب ستاره ای که خودم درست کردم، به همون روشی که قبلا هم تو فیلم هام دیدین، البته این هم آموزش داره :)


Easy starry nail art



برای این طرح از لاک های بلموندا مشکی شماره 41، نقره ای شماره 98 و آبی شماره 107 استفاده کردم



این هم ورژن مات دو ناخن وسط که طرح دارن، که خیلی هم جالب نشد، البته چون تو ورژن براقش به خاطر بازتاب نور طرح دیده نمی شد مت تاپ کت زدم که دیده شه، همین :)





Nail Polish No.152: Belmonda Nail Polish No.42


لاک بلموندا - شماره 42 - توسی (طوسی) | نوک مدادی تیره

لاک نوک مدادی خیلی تیره ، خیلی رنگ شیکیه :) تو این عکس دو لایه زده شده که چند پرده از مشکی روشن تره


Belmonda nail polish - no.42 - Dark gray - 2 coats






من این رو با یکی از لاک های اکلیلی بلموندا زدم و رو یکی از ناخن هام هم از یه گل میخ (نگین) فلزی نقره ای لوزی شکل برای تزئینش استفاده کردم البته جای لاک اکلیلی و نگین رو دو تا دستم با هم متفاوت بود، در عین سادگی خیلی شیک شده بود :)


Nail Polish No.151: Belmonda Nail Polish No.13


لاک بلموندا - شماره 13 - سبز روشن

این هم یه لاک سبز روشن یا پسته ای، رنگ قشنگیه، با دو لایه هم پوشش داده :)


Belmonda nail polish - no.13 - Light green





تو این عکس هم یکی از لاک های اکلیلی بلموندا که همرنگ با این لاک بود رو رو دو تا از ناخنام زدم :))




Tutorial No.70: Colorful Stained Glass Nail ArtTutorial


آموزش طراحی ناخن استیند گلس

این طرح انجامش  خیلی خیلی آسونه، بعد از این که لاک سفید کاملا خشک شد، با استفاده از نوار طراحی باریک، محدوده ها رو مشخص می کنیم، و بعد لاک مورد نظر رو می ریزیم رو یه تیکه کاغذ یا فویل و بعد با کمک قلم داتینگ رو اون قسمتی از ناخن که مد نظرمونه می زنیم، بعد از این که نوارهای طراحی رو برداشتیم به جاش قسمت های سفید رو با استفاده از لاک طراحی طلایی با خطوط نازک پر می کنیم و بعد که کمی طرح مون خشک شد تاپ کت می زنیم


Easy stained glass nail art tutorial




دوستانی که نمی تونن از یوتیوب ببینن می تونن اینجا  و اینجا ببینن


Nail Art No.492: Colorful Stained Glass Nail Art


طراحی ناخن استیند گلس | شیشه شکسته

یه طرح آسون در عین حال زیبا و رنگی رنگی، کسایی که مبتدی هستن هم خیلی راحت می تونن این طرح رو انجام بدن، نظر شما؟ :)


Easy stained glass nail art


تو این طرح از لاک های بلموندا استفاده شده، لاک سفید شماره 02 به عنوان زمینه، برای این که رنگ ها بهتر دیده شه، لاک قرمز شماره 45  البته قرمز قرمز هم نیست، قرمز گلی ـه :)، لاک بنفش کمرنگ شماره 64، لاک آبی فیروزه ای کمرنگ شماره 73 و لاک بنفش پررنگ شماره 68، همین طور لاک طراحی (سوزنی) طلایی