طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن روی ناخن طبیعی خودم، آموزش طراحی ناخن، (کاشت ناخن و آموزش)
طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن روی ناخن طبیعی خودم، آموزش طراحی ناخن، (کاشت ناخن و آموزش)

Nail Art No.431: Polka Dots Nail Art


طراحی ناخن خال خالی

خب این طرح خال خالی همونیه که قبلا گفته بودم برای هفته یازدهم چالش سی و یک روزه طراحی کردم ولی دوباره یکی دیگه کشیدم :) خب به نظر شما چطوره؟ این بهتره یا همون که برای تم خال خالی چالش گذاشتم تو وبلاگ؟

برای این طرح از لاک بلموندا شماره 35  به عنوان زمینه استفاده کردم، لاک سفید مای شماره 502 و لاک مشکی مای شماره 702 برای نقطه ها


Polka Dots nail art

base color is Belmonda nail polish no.35 and for dots i used MY Nail polish no.502 (vanilla) white and no.702 (mystic) black






 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
adineh جمعه 28 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 04:00 ب.ظ

وای این چقدر قشنگه...خیلی خوشم اومد.چه رنگ زمینه اش شیکه...همش رنگای قشنگ انتخاب میکنی.آففففرین

مرسی مررررسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد