طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن روی ناخن طبیعی خودم، آموزش طراحی ناخن، (کاشت ناخن و آموزش)
طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن روی ناخن طبیعی خودم، آموزش طراحی ناخن، (کاشت ناخن و آموزش)

Tutorial NO.??: 2018 Nail Art Compilation


مجموعه آموزش های طراحی ناخن سال 2018

سلام بچه ها! از ویدیوهایی که تو سال 2018 درست کرده بودم یه مجموعه درست کردم که می تونید این پایین ببینین امیدوارم دوستش داشته باشین!


2018 Nail Art Compilation  o

Happy new year everyone, wish you the best in the 2019!

I made 2018 nail art tutorial compilation, you can watch it here, hope you'll like it! 




Nail Art No.??: Simple Winter Nail Art


طراحی ناخن زمستونی

طرحی که روی لاک برلند انجام دادم اینه، که با استفاده از صفحه طراحی یا پلیت طراحی یا همون شابلون فلزی انجام شده.

با این که ساده ست ولی من دوستش دارم شما چطور؟!


Simple Winter Nail Art

I stamped over Beland nail polish from previous post and make it more winter mani



لاک های استفاده شده: لاک برلند شماره 691 (آبی روشن اکلیلی)، لاک مارال شماره 11 (سفید)

وسایل استفاده شده: صفحه طراحی سیلیکونی (پلکسی)/ پلیت طراحی/ شابلون ناخن (برند خاصی نداره نو نیم هستش ولی شماره ش اینه SCK-07)، نگین نقره ای برای تزئین


Nail Polish No.??: Berland Nail Polish No.691 - Light Blue


لاک آبی روشن اکلیلی برلند شماره 691

این هم یک لاک از برند برلند :)

قبلا روغن کیوتیکل برلند و تاپ کت خشک کننده برلند رو داشتم ولی لاکش رو نه، این اولین لاکی هستش که از این برند خریدم، رنگش رو خیلی دوست دارم، یه رنگ آبی روشن که اکلیل های نقره ای درخشانی داخلش داره و به نظر من این باعث شده که بیشتر برای زمستون مناسب باشه، یه جورایی آدم یاد فروزِن می افته به نظر کیفیت مناسبی داره ولی جدیدا قیمتش گرون شده قبلا 12تومن بود الان که دارم این پست رو می نویسم شده 17تومن، براش پهن و نرمی داره، متاسفانه من براش خیلی پهن دوست ندارم، براش متوسط رو ترجیح می دم چون هم کنترلش آسون تره هم مقدار مناسبی لاک رو روی ناخن می شه گذاشت، اما بعضی ها براش پهن دوست دارن و باعث می شه که سرعت لاک زدنشون بالا بره، به هر حال توی این عکس دو لایه از این لاک زده شده

اگه شما استفاده کردین نظرتون رو لطفا بنویسین و بگین که کیفیتش چطور بوده از نظر شما؟


Berland Nail Polish No.691 in two coats