طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن روی ناخن طبیعی خودم، آموزش طراحی ناخن، (کاشت ناخن و آموزش)
طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن روی ناخن طبیعی خودم، آموزش طراحی ناخن، (کاشت ناخن و آموزش)

Nail Art No.433: Delicate Print Nail Art


طراحی ناخن توری

این هم یه دلکیت پرینت (طرح ظریف- توری) دیگه که با استفاده از قلم مو و رنگ اکریلیک کشیدم، دوستش می دارید؟!! :)

طرح هایی که این چند وقته پست کردم همه شونو قبلا طراحی کردم :)) همه چی به هم ریخته شده، قبلا با برنامه می رفتم جلو، هر طرح رو تو تاریخ خودش پست می کردم ولی مدتیه بی خیال نظم و تاریخ و این حرفا شدم :) بی خیال


Delicate Print Nail Art







نظرات 2 + ارسال نظر
adineh جمعه 28 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 10:12 ب.ظ

Woooowخیلی شیکه.رنگا کاملا با هم جورن...چقدر زیبا...آفررررین

مررررررسی آدینه جان، نظر لطفته

شاداب جمعه 28 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 11:54 ب.ظ

خیلی خوشگله انگار با شابلون کشیدی خیلی خوبه
ترکیب رنگش هم عالیه
بیخیال برنامه آدم بعضی وقتا اینجور میشه اشکال نداره

فدااااااای تو
دقیقا یه موقع هایی آدم باید بیخیال شه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد