طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن روی ناخن طبیعی خودم، آموزش طراحی ناخن، (کاشت ناخن و آموزش)
طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن روی ناخن طبیعی خودم، آموزش طراحی ناخن، (کاشت ناخن و آموزش)

My N.a.k.e.d Nails No.11


این هم ناخن های بدون لاک من... گفتم شاید دل تون تنگ شده باشه :))))))))))))))

شوخی کردم... یکی از دلایلی که من هر از گاهی عکس ناخن های بدون لاکمو می ذارم اینه که بعضیا فک می کنن ناخن مصنوعیه یا کاشته، دلیل بعدی اینه که دوست دارم مراحل رشد و تغییر شیپ ناخنمو (بدون لاک) داشته باشم همین طو الکی

اون ردیف پایینی هم لاکای جدیده نمی دونم کجا جاشون بدم البته جا هستا ولی نه که این در کشوییه تا ته وا نمیشه نمی تونم تا ته لاکامو بچینم... بعدش هر سری بخوام لاک بردارم باید جلوشو خالی کنم... سخته، برا همون جا کم آوردم



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد