طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن روی ناخن طبیعی خودم، آموزش طراحی ناخن، (کاشت ناخن و آموزش)
طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن روی ناخن طبیعی خودم، آموزش طراحی ناخن، (کاشت ناخن و آموزش)

My N.a.k.e.d Nails No.10


این ناخن انگشت وسط دست راستم که تو عکس می بینین از همون موقع که ناخنمو مدل کافین سوهان کشیدم  خورد یه جایی و خم شد و از همون قسمتی که از گوشت جدا میشه از همون جا ترک خورد، خواستم شما ببینین که ناخن بلند کردن برای من به همین راحتیا هم نیست، من هم بیرون کار می کنم و هم تو خونه تمیز کاری و آشپزی و شست و شو و... انجام می دم ولی همیشه خیلی خیلی مراقبم که ناخنام آسیبی نبیه، همون طور که تو عکس می بینید ناخنم همون طوری با ترک 4-5 میلی متر رشد کرده، فقط به این خاطر که مراقبت کردم، از روغن کوتیکول و کرم استفاده کردم که حالت شکنندگیش کمتر شه، موقع خونه تکونی که کشتم خودمو که اون تیکه ترک برداشته شده جدا نشه، خلاصه این که اینو برا کسایی گفتم که فک می کنن چون ناخنم بلنده پس من بیکارم چون از نظر اونا فقط کسی که بیکاره می تونه ناخنای طبیعی بلندی داشته باشه و همچنین این که فک می کنن چون من تقریبا هر روز ناخنامو طراحی می کنم پس باز هم باید زیییییییییااااااااادی حوصله داشته باشم و این که بیکار باشم که این همه وقت برا ناخنم می ذارم که قراره یکی دو روز دیگه پاکش کنم!... نه این طور نیست من بیکار نیستم فقط به لاک و طراحی ناخن علاقه دارم  مثل خیلیا که به خیلی از هنرها یا کارهای دیگه علاقه دارن. جای این که وقت خودمو برا آرایش کردن بذارم، جا این که وقتمو تو بازار و به خرید کیف و کفش و لباس و... بگذرونم جا این که هی با این و اون برم بیرون... جای خیلی از کارایی که دخترای دیگه انجام می دن (منظورم به هیچ عنوان رد کردن این کارها نیست) من می شینم تو خونه و با این کار سرگرم می شم... همین! پس هیچ وقت دیگران رو قضاوت نکیند!



نظرات 3 + ارسال نظر
شاداب سه‌شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 10:37 ب.ظ

عزیزم
ناخنات عالین بزنم به تخته همین طور به مراقبتشون ادامه بده . من که به شخصه یکی از قربانی های خونه تکونی شدم البته یه هفته گذشته باز بلند تر شده . قبلش که شکست از ته شکست(دیگه خودت میدونی چه شکست روحییه )منم وقتی یه ناخنم میشکنه کرمم میگیره بقیه رو هم کوتاه کنم نمیتونم
عزیزم دقیقا منم همه دوستام میگن شاداب تو چجور وقت میکنی هی لاک میزنی منم دقیقاااا مث خودت تنها تفریحم همینه(اگه سریال کره ای هم دوست داشته باشی میشی خود خودم )

مرسی عزیز دلم
آره خیلی بده، برا همون من می ترسیدم این ناخنم بشکنه، منم از اون جا که نمی تونم ناخنای کوتاه بلند رو تحمل کنم مجبور می شدم همه رو کوتاه کنم ://// ولی خدا رو شکر فعلا به خیر گذشت
آره سریال کره ای دوست دارم البته نه مثل خواهرم که اعتیاد داره به فیلم کره ای ولی در کل دوست دارم
کلا دخترایی که تفریحشون لاک زدنه موجودات بی آزاری هستن سرشون تو لاک!! خودشونه :))))))))))

Maryam شنبه 26 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 08:38 ب.ظ

سلام متین جان
من نه میشناسمت نه تا حالا نظر گذاشتم برای پستایی که ازت دیدم،باید ببخشید ولی دیدم اینجا لازمه که بهت بگم ،بخاطر ادب و طرز نگارشت و شخصیت خوب و ارومت که واسه همه و سلیقه هاشون ارزش قائلی و همچنین پشتکارت برای هنری که بهش علاقه داری ،بهت تبریک بگم ،من واقعا شیفته شخصیتت شدم،منی که 2 روزه دارم وبلاگت رو میبینم ،خیراندیشی شما من رو بهت زده کرده که تجربه ها و هنرت رو به رایگان در اختیار همه میگذاری.واقعا افرین و امیدوارم همیشه موفق و پیروز باشی

سلام عزیزم
خییییلی خیلی ممنونم ازت، شرمنده م می کنی مریم جان
خیلی خوشحالم کردی که کامنت گذاشتی... کلی انرژی گرفتم ممنون
امیدوارم بازم ببینمت

حانیه دوشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 09:12 ب.ظ

موفق باشی امیدوارم نتیجه ی زحمتتو ببینی

مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد