طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن روی ناخن طبیعی خودم، آموزش طراحی ناخن، (کاشت ناخن و آموزش)
طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن روی ناخن طبیعی خودم، آموزش طراحی ناخن، (کاشت ناخن و آموزش)

My N.a.k.e.d Nails No.1


اینم ناخنام بدون لاک

My N.a.k.e.d Nails




نظرات 1 + ارسال نظر
زهرا شنبه 3 تیر‌ماه سال 1396 ساعت 05:39 ب.ظ

به چیزی بگم.. دستت و ناخنت واقعا خوشگله... بزنم به تخته!!!
یه مدلی بهت میگم چون ناخنت و دست ات خیلی خوشگله و مطمئنم بهش میاد. ناخنت روصاف بگیر ولی نه از ته یعنی یه جور بگیر که یه ذره از اون بلندی ناخنت داشته باشه روش. اینطوری صاف بلند میشه و خیلی قشنگ میشه. بعد برق ناخن هم بزن روش که زیبایی رو چند برابر میکنه. یه پیشنهاد دیگه اینکه ناخن کوتاه ولی مرتب برای لاک خوشگلتره. منکه ناخونم با اینکه بلند باشه لاک بزنم خوشگل میشه ولی وقتی ناخنم کوتاه باشه لاک بزنم خییلی خوشم میاد چون واقعا ناخن هم ناز میشه هم شیکتر معلوم میشه. اینطوری جلف هم نیست.ناخنت رو اگه بلند گذاشتی خواستی جایی بری برق ناخن بزن. بیشتر جذابیت داره تا لاک. چون لاک جلفتر و سبکتر میکنه.

ممنون از کامنت تون
بله من هم ناخن های بلند رو دوست دارم هم کوتاه، هر کدوم به شرط مرتب بودن زیبایی خاص خودش رو داره، مطمئنا تو این چندین و چند سال مدل های مختلف رو هم امتحان کردم که تو وبلاگم هست از جمله همین ناخن های مربع کوتاه
در مورد جلف بودن موافق نیستم، مگر در مواقعی که لاکی که آدم می زنه با جایی که قراره بره متناسب نباشه، مثلا کسی که کارمنده (البته در ایران کارمندها محدودیت دارن، در کل می گم!) بهتره یه مانیکور ساده داشته باشه با رنگ های نوود یا فقط برق ناخن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد