طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن روی ناخن طبیعی خودم، آموزش طراحی ناخن، (کاشت ناخن و آموزش)
طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن روی ناخن طبیعی خودم، آموزش طراحی ناخن، (کاشت ناخن و آموزش)

سلام بچه ها... ما رو نمی بینین خوشین؟! چه خبرا

این پست صرفا جنبه اطلاع رسانی داشته و ارزش دیگری ندارد!!

هیچی... یعنی فقط می خواستم بگم منو فراموش نکنین ایشالا دوباره طرح های جدید می ذارم

تولدمم تبریک بگین... البته هشتم بود p-:

نظرات 5 + ارسال نظر
Zeynab سه‌شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1395 ساعت 12:49 ق.ظ

تولدت مبارک خانوم
خیلی وقته نیستی.ایشالا که خیره

مرررررسی زینب جان
دیگه دیگه!

شاداب شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1395 ساعت 12:35 ب.ظ

سلام خواهری
سرعت عملو حال میکنی ؟ هنوز پستشو تو وبلاگت نذاشتی طراحیش کردم
http://uupload.ir/files/4fg1_20170311_113745-1.jpg
فقط آخر شب بود خسته بودم زیاد تمیز نشد
هر کی دید اینقد خوشش اومد
البته از عکسش خوشگل تره

سلام عزیز دلم ببخشید دیر جواب دادم
خیلی هم عااااالی دقیقا همین طوری دوست دارم دیگه
خیلی خوشگل شده شاداب جون

Zeynab سه‌شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1395 ساعت 01:04 ق.ظ

پس که اینطووور .....

بلی

هانیه جمعه 27 اسفند‌ماه سال 1395 ساعت 11:07 ب.ظ

سلام عزیزم .تولدتون مبارک. آدرس نمایندگی فلورمار در رشت رو میدونید؟

سلام خیلی ممنونم :)
دقیق متاسفانه نمی دونم چون خیلی مدته که نرفتم ولی گلساره خیابون 100 به اون ور اگه اشتباه نکنم

میم سه‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1396 ساعت 05:00 ب.ظ

سلام خانم متین
یه سوال دارم و اون اینکه کیفیت لاک کنویس به نظرتون چطوره؟ درمقایسه با لاک‌هایی در همین رنج قیمت...

سلام
من خودم لاک کنویس رو دوست دارم، رنگ های قشنگ و براش خوبی داره، البته مشکل بیشتر لاک ها با این قیمت معمولا اینه که زود کنده می شه که می شه با یه بیس کت و تاپ کت خوب موندگاریشون کمی بیشتر کرد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد