طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن روی ناخن طبیعی خودم، آموزش طراحی ناخن، (کاشت ناخن و آموزش)
طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن روی ناخن طبیعی خودم، آموزش طراحی ناخن، (کاشت ناخن و آموزش)

My N.a.k.e.d Nails No.13


ناخن های بدون لاک من قبل و بعد از کوتاه کردن :)

خب یکی از ناخن هام خیانت کرد و شکست! از ته هم شکست! و این شد که می بینید. الان حس می کنم انگشتام نصفه س مخصوصا که قبلش بادومی بلند بود بعد یهو تبدیل شد به مربع کوتاه





نظرات 2 + ارسال نظر
شاداب چهارشنبه 10 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 12:48 ق.ظ

همین الانش هم خوشگله
زودی بلند میشه الان از راحتیش لذت ببر

مرسی عزیزم
دقیقا! البته چون مربعه باز باید مواظب باشم گوشه هاش نشکنه!!

حانیه چهارشنبه 10 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 10:12 ب.ظ

حس خعلی بدیه درک میکنم

اوهوم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد