طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن روی ناخن طبیعی خودم، آموزش طراحی ناخن، (کاشت ناخن و آموزش)
طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن روی ناخن طبیعی خودم، آموزش طراحی ناخن، (کاشت ناخن و آموزش)

Nail Art No.481: Water Marble Nail Art For 31DC2016 - Day 20


طراحی ناخن واتر ماربل

خب همون طور که تو پست قبل گفتم تم روز بیستم چالش سی و یک روز 2016 واتر ماربله، این هم طرح ن برای روز بیستم


قسمت دوم چالش: سبک ها

Part 2: Styles

روز بیستم: واتر ماربل

Day 20: Water Marble

The 31 Day Challenge 2016

#31DC2016

My water marble nails for day 20 of the #31DC2016 challenge




لاک های استفاده شده برای این طرح: لاک آبی مای شماره 213، لاک نارنجی مای شماره 302 و لاک زرد مای شماره 614 و همچنین دوباره از همون لاک اکلیلی ساویز شماره 90 برای وسط طرح استفاده کردم :)) اینجا بهتر معلومه




نظرات 2 + ارسال نظر
شاداب چهارشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 05:07 ب.ظ

من این طرحو نسبت به قبلی بیشتر دوست دارم
اتفاقا من تو واترماربل استادم
راستی من امتحان کرده بودم لاک های گلباران برای واترماربل خیلی خوب جواب میدن بعد ارزون هم هستن پس برا واترماربل که کلی لاک مصرف میکنه به صرفه س

پس این بهتره؟
جدی؟ چه خوب
من لاک گلباران ندارم زیاد، اتفاقا یه داروخونه تو مسیرم هست که لاک گلباران داره چند رو ز پیش یهو به سرم زد برم بخرم بعد پشیمون شدم نخریدم

Zeynab چهارشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 08:42 ب.ظ

طراحی های چهار پست اخرت خیلی قشنگن.بین دو تا اخری هم واتر ماربل سبز قشنگتره

مرسی عزیزم
هر چی منتظر شدم کسی کامنت نذاشت جز شاداب که اونم گفت دومی دیگه منم همونو به عنوان طرح روز بیستم انتخاب کردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد