طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن روی ناخن طبیعی خودم، آموزش طراحی ناخن، (کاشت ناخن و آموزش)
طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن روی ناخن طبیعی خودم، آموزش طراحی ناخن، (کاشت ناخن و آموزش)

Nail Art No.467: Rainbow Nail Art For 31DC2016 - Day 9


طراحی ناخن رنگین کمونی

تم روز نهم چالش سی و یک روزه 2016 رنگین کمونه، طرح رنگین کمونی ساده من برای روز نهم


قسمت اول چالش: رنگ ها

Part 1: Colors

روز نهم: ناخن های رنگین کمونی

Day 9: Rainbow Nails

The 31 Day Challenge 2016

#31DC2016

Cute rainbow nails for day 9 of the #31DC2016 challenge




لاک زمینه لاک آبی آسمونی ساویز شماره 72 هستش



نظرات 6 + ارسال نظر
Zeynab سه‌شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 10:18 ب.ظ

بعد از مدتها سلام
یک ماهه که نی نی من بدنیا اومده بخاطر همین نمیتونستم بیام

سلام سلاااام
آخـــی... عزییییییزم تبریک فرااوووون قدمش مبارک باشه ایشالا

Zeynab چهارشنبه 24 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 02:16 ب.ظ

مرسی متین جان.
قربانت ولی خیلی سخته.نه تنها بچه داریبلکه باید حرص و جوش مسایل دیگه رو هم ادم بخوره.بعضی وقتا پشیمون میشم واقعا

عزیزمی
من خواهرام ازدواج کردن و بچه دار شدن یه جورایی می تونم بفهمم چی می گی
ایشالا که مسائل حل شه و همه چی به خوبی و خوشی پیش بره زینب جان

Zeynab پنج‌شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 12:45 ق.ظ

ایشالا

شاداب دوشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 07:45 ب.ظ

وقتی اولین بار این طرحتو تو اینستا دیدم عاشقش شدم
چقد با سلیقه ای متین جان

مرسی نظر لطفته عزیییییزم

شاداب پنج‌شنبه 1 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 04:16 ب.ظ

چجوریاس؟
خودم دوسش دالم
http://uupload.ir/files/t4z_20160922_160427-1.jpg
از همون گلدن رز 74 برای زمینه استفاده کردم
من رنگین کمونو رو زمینه سفید کشیدم چون رو آبی رنگها خوب دیده نمیشد تو هم همینطور؟

واااای شاداب چه خوشگل شده، منم دوستش دارم، خیلی خوشم میاد طرحا رو تمیز انجام می دی
آره منم واسه این که رنگا بهتر دیده شه همین کارو کردم
شاداب دوست داشتم تو اینستاگرام یه پیج طراحی ناخن درست کنی حالا لازمم نیست هر روز پست بذاری اگه وقت یا حوصله نداری، بهش فکر کن

شاداب جمعه 2 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 10:08 ب.ظ

ممنون عزییییزم خیلی لطف داری
شاید بعدا انجام دادم مرسی که گفتی

خواهش می کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد