طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن روی ناخن طبیعی خودم، آموزش طراحی ناخن، (کاشت ناخن و آموزش)
طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن روی ناخن طبیعی خودم، آموزش طراحی ناخن، (کاشت ناخن و آموزش)

Nail Art No.465: B/W Splatter Nail Art For 31DC2016 - Day 7


طراحی ناخن اسپلتر سیاه و سفید

تم روز هفتم چالش سی و یک روزه 2016 سیاه و سفیده، من این طرح رو برای امروز انجام دادم... خییییلی هم دوستش دارم و دلم نمیاد پاکش کنم


قسمت اول چالش: رنگ ها

Part 1: Colors

روز هفتم: ناخن های سیاه و سفید

Day 7: BW Nails

The 31 Day Challenge 2016

#31DC2016

My Black n white splatter nails with a touch of gold for day 7 of the #31DC2016 challenge, fall in love with this simply beauty mani x




لاک های استفاده شده لاک سفید شماره 502 و لاک مشکی شماره 702 مای هستند




نظرات 2 + ارسال نظر
Zeynab سه‌شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 10:19 ب.ظ

به به

مرسی

x پنج‌شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 10:36 ق.ظ http://malakiti.blogsky.com

منم اهل لاک زدنم منتها به اندازه ی شما حرفه ای نیستم
این سفید مشکی ِ رگه رگه دار رو خیلی دوست دارم ننیدونم بشه خوب درش بیارم یا نه؟

لطف دارید امتحان کنید ایشالا که خوب در میاد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد