طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن روی ناخن طبیعی خودم، آموزش طراحی ناخن، (کاشت ناخن و آموزش)
طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن روی ناخن طبیعی خودم، آموزش طراحی ناخن، (کاشت ناخن و آموزش)

Nail Art No.464: Converse Shoes Nail Art For 31DC2016 - Day 6


طراحی ناخن کتونی (ال استار)

تم روز ششم چالش سی روزه 2016 بنفش ـه و این هم طرح کتونی بنفش من برای روز ششم

این می تونه یه طرح بازگشت به مدرسه هم باشه :)))

قسمت اول چالش: رنگ ها

Part 1: Colors

روز ششم: ناخن های بنفش

Day 6: Violet Nails

The 31 Day Challenge 2016

#31DC2016

Converse shoes nail art for day 6 of the #31DC2016 challenge




برای این طرح از لاک بنفش مای شماره 825، لاک سفید مای شماره 502 و لاک مشکی مای شماره 702 استفاده کردم




نظرات 1 + ارسال نظر
شاداب چهارشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 04:05 ب.ظ

ووویییی چه بانمکه
خیلی خوب شده هاا قبلا طرح کتونی دیده بودم ولی مال تو خیلی بهتره
آموزششو نمیذاری؟
بندهاشو فک کنم با همون خودکار سفیده کشیدی نه؟

مرسی شاداب جان
نظر لطفته عزیزم
اتفاقا ازش فیلم گرفتم باید ادیت کنم
نه با اون خودکاره نیست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد