طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن روی ناخن طبیعی خودم، آموزش طراحی ناخن، (کاشت ناخن و آموزش)
طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن روی ناخن طبیعی خودم، آموزش طراحی ناخن، (کاشت ناخن و آموزش)

Tutorial No.62: Camouflage Nail Art Tutorial | No tools Needed | Perfect For Short Nails


آموزش طراحی ناخن استتاری (ارتشی / نظامی)

همون طور که تو پست قبل گفتم این یک طرح آسون و در عین حال زیباست، نیاز به ابزار طراحی خاصی نداره با یه خلال دندون یا سنجاق سر هم می تونید انجامش بدید و همچنین انجامش رو هر دو دست بسیار راحته

برای شروع بعد از بیس کت لاک زمینه مون (گلدن رز کالر اکسپرت شماره 05) رو می زنیم و اجازه می دیم خشک شه، بعدش به سه لاک سبز کمرنگ (مای شماره 606) سبز پررنگ (این لی شماره 070) و قهوه ای پررنگ (مای شماره 706) نیاز داریم. با استفاده از قلم داتینگ، قلمو، خلال دندون، سنجاق سر و یا حتی خود براش لاک این شکل های تصادفی رو به شکلی که تو فیلم می بینید ایجاد کنید، بعد برای این که طرح تون یه دست شه تاپ کت (گلدن رز کوئیک درای) بزنید بعدش تاپ کت مات کننده (گلدن رز مت تاپ کت). فینیش مات برای این طرح مناسب تره، آخرش هم اگه دوست داشتید می تونید از گل میخ طلایی برای تزئینش استفاده کنید

نکته: رنگ هایی که گفتم طبق چیزی بود که خودم استفاده کردم، تو پست قبل هم گفتم می تونید از لاک های دیگه ای استفاده کنید هر جور که احساس می کنید شبیه تر می شه


Camouflage Nail Art Tutorial



دوستانی که نمی تونن از یوتیوب ببینن می تونن اینجا و اینجا ببین


نظرات 1 + ارسال نظر
فاطمه یکشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 05:03 ب.ظ

سلام عزیزم. این طرح پارچه های نظامی رو خیلی دوست دارم. خوب کاری کردی انجامش دادی
به نظرم اگه به جای مای 606، قهوه ای کم رنگ میزدی، بهتر بود.
راستی 1 چیزی: لاک چاکلت (قهوه ای تیره مای) رو مشکی میبینم، سبز مای رو آبی!! من اشتباه میبینم یا عکس گرفتی اینجوری شده؟

راستی اون طرح back to school هم خیلی قشنگ شده!
عین گروه cutepolish در آوردیش.
مخصوصاً که اسم خودتم روش نوشتی، خیلی شیک شده منتهی اگه روی شستت M رو میذاشتی، T و I رو هم هر کدوم جدا، خیلی بهتر بود + شکسته نفسی نکن اون قدری که تأکید کردی آسون نیست! شما خیلی حرفه ای هستی فدات شم
هی عزیزم، این مملکت چیش به آدم رفته که مدرسه هاش؟!
اون موقع حتی نمی ذاشتن ناخنامونو بلند کنیم
باز خوبه تو رشتی، واسه شماها فکر کنم آزادتر باشه

در کل 1 دونه ای، متین جون. این ویدئوتم توی یوتیوب لایک کردم. چشمت روشن، سایبسکرایبرات شدن 11 تا.

سلام عزیزم، خییییلی ممنونم
درسته، منم نوشتم که با قهوه ای کمرنگ هم خوب می شد و هم این که اصن تازه یادم اومده که اولش که قرار بود اینو انجام بدم تو ذهنم لاک فلورمار سبز زیتونی که دارم بود، نمی دونم چرا رفتم اینو برداشتم... با اون ترکیب خیلی بهتر از این می شد، آلزایمر گرفتم
رنگ لاکا عین عین خود واقعیش نیست ولی خیلی هم با عکسش فرق نداره
- خیلی ممنون چشات قشنگ دیده فاطمه جون من قبلنا همون دوران مدرسه همیشه عادت داشتم با خودکار حروف اسممو به انگلیسی رو ناخنم می نوشتم همین جوری که تو گفتی ولی چون انگشت شصتم کنار چهارتای دیگه خوب نمی مونه تو عکس دیگه این کارو کردم بعدشم فکر می کردم بهتر از این دربیاد ولی اون دیزاین حروف خیلی زد تو ذوقم
باز هم ممنون
نه بابا این جور چیزاش فرقی نمی کنه تازه نه که انقد اسم رشت بیچاره یه جورایی بد در رفته بعضیا می خوان ثابت کنن ابن جوری نیست دیگه دارن از اون ور بوم میفتن!!
باااااز هم مچکرم از لطفت فاطمه جان
خیلی وقته یازده تان... خیلی کند پیش می ره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد