طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن روی ناخن طبیعی خودم، آموزش طراحی ناخن، (کاشت ناخن و آموزش)
طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن روی ناخن طبیعی خودم، آموزش طراحی ناخن، (کاشت ناخن و آموزش)

Nail Art No.454: Simple Back to School Nail Art


طراحی ناخن بازگشت به مدرسه!

این طرح دفتر خیلی خیلی خیلی آسون بازگشت به مدرسه ای رو فقط به خاطر اون دیزاین حروف انجام دادم :)) خیلی هم چغر بودن البته دلم می خواست طرح بازگشت به مدرسه انجام بدم ولی اینو همین جوری جاست فور فان انجام دادم، شاید بعدا یکی بهترشو طراحی کنم





البته اینجا که دانش آموزای بیچاره نمی تونن از این طرحا به مناسبت دوباره مدرسه رفتن شون انجام بدن! شاید دانشجوها بتونن! بعد احتمالا به اونا می گن ببین خرس گنده چه طرحی رو ناخنش کشیده! هیچی... همینطو الکی...

نظرات 1 + ارسال نظر
شاداب شنبه 6 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 07:39 ب.ظ

خیلی خوشگله
هاهاا آره واقعا منم قدیما مدرسه میرفتم بهم گیر داده بودن
یادش بخیر صبح شنبه تو صف که ناخنامونو نگاه میکردن من همش تو دستشویی بودم قایم میشدم
حالا بلندی ناخن به کنار اگه لاک میدیدن که دیگه اوج فاجعه بود
من هروقت میرفتم دفتر معلما دستام تو جیبام بود
چه دورانی بود چه خوب که تموم شد
راستی متین جون دیدم عکسارو گذاشتی تو اینستات خیلی خوشحال شدم مرسی زیاااد
باورت نمیشه چقد دوست داشتم همچین وبلاگ ایرانی پیدا کنم تا اینکه اینجارو پیدا کردم خیلی خوبه که به هم ایده بدیم

مرررسی شاداب جون
ای بابا از مدرسه که نگو! من تو دبیرستان یه بار مجبور شدم جوراب رنگ پا بپوشم بهم گیر دادن :/
ای وااای منم وقتی طراحاتونو می فرستین واسم خوشحال می شم کلی ذوق می کنم
خیلی ممنونم عزیزم دقیقا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد