طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن روی ناخن طبیعی خودم، آموزش طراحی ناخن، (کاشت ناخن و آموزش)
طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن روی ناخن طبیعی خودم، آموزش طراحی ناخن، (کاشت ناخن و آموزش)

Nail Polish No.145: Zoya Nail Polish - Heidi


لاک زویا - هایدی (هِیدی)- صورتی پررنگ مایل به نارنجی؟ (قرمز گوجه ای؟)

این هم یه لاک تابستونی! رنگش بین صورتی پررنگ، قرمز و نارنجیه، خواهرم می گفت قرمز گوجه ایه :) در هر صورت خیلی خوشرنگه


Zoya nail polish - Heidi - hot pink (peachy or orange-y pink!)







پی نوشت: من وقتی لاکای مای رو معرفی می کردم بعضیا شاکی شده بودن که چرا گیر دادم به معرفی لاک و...  مای و... اینا! فکر می کردن من دارم برای مای تبلیغ می کنم!  یا مثلا به جای این لاکا، لاک های تابستونی معرفی کن! در صورتی که خب وقتی سری جدیدی از یک برند میاد به بازار قبلش اون برند اون ها رو می فرسته برای کسایی که در زمینه لاک و طراحی ناخن شناخته شده هستن که براشون معرفی کنن و همه هم استقبال می کنن چون دل شون می خواد بدونن رو ناخن چطوری می شه! اصلا یهو می بینی یه پیج چند روز فقط عکس و فیلم های سواچ لاک می ذاره تو پیجش کسی هم نه تعجب می کنه نه شاکی می شه برای این که این موضوع براش عادیه

 این جا که همچین پیج هایی (کاری که من تو پیجم سعی دارم جا بندازم) شاید به تعداد انگشت های دست باشه... 99/99 درصد پیج ها مربوط به کاشت ناخنه و این قضیه ارسال محصولات و پورسانت و کد تخفیف و این حرفا هم خیلی جا افتاده نیست (منظورم فقط لاک نیست)

حالا مای استقبال کرده و گاهی برای من لاک هاش رو می فرسته (چون تنها محصولشه که مربوط به ناخنه) و من هم به دلیل احترامی که براشون قائلم و همچنین تشکر لاک ها رو معرفی می کنم 


نظرات 4 + ارسال نظر
فاطمه پنج‌شنبه 14 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 02:12 ب.ظ

سلام چه رنگ قشنگی! گلبهیه. فکر کنم این رنگ مای رو داشتی که باهش طرح پلنگی درست کردی.
گوجه ای رنگ 304 مای، که زیرش هم نوشته Tomato
برای چی بهت گیر بدن؟ تو که کار بدی نمیکنی! بخاطر این کار که مای بهت پولی نمیده! تازه بر فرض هم بده، تو هم بشی اسپانسرشون، بازم کار بدی نکردی! کمااینکه لاک هاش خیلی ارزونه، کسی بخره هم ضرری نمی کنه!

راستی تاتو ناخنت خیلی قشنگ بود. طلاییش خیلی خوب از آب دراومد، ولی مشکیش موقع تاپ کت زدن کشیده شده بود، فکر کنم
رنگ زمینه رو هم اگه گلدن رز 6 یا 99 میزدی بهتر بود. 5 یکم ماست میکنه دستو! خیلی روشنه
اگرچه به دست ها و ناخنای تو همه چی میاد

سلام، اوهوم شبیهن
نمی دونم، تصورشون از اکانت من یه چیزیه بین اکانتایی که کارای کاشت که برای مشتری انجام دادن رو می ذارن و پیجایی که طراحیای خارجی رو می ذارن احتمالا!!
- خیلی ممنون طلاییش موقع تاپ کت زدن رنگش کشیده شد رو لاک، مشکی هم یه قسمتاییش پرید!! اصن کلا این طرحه به دلم ننشست، باید بازم انجام بدم
- اون شماره ها رو ندارم متاسفانه :(
- خیلی مچکرم!

Zeynab پنج‌شنبه 14 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 04:00 ب.ظ

سلام.خوشرنگه مرسی.عزیزم شما بیخیال شاکیا باش وب خودته هرجور دوس داری بروجلو

سلام، ممنونم، چشم ولی خب این جور کامنتا فکرمو مشغول می کنه دست خودم نیست

adineh پنج‌شنبه 14 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 04:22 ب.ظ

خیلی خوشـــــرنگه...معرفی کردن لاک خیلی خوبه.چون من اصلا نمیتونم لاکی رو بدون اینکه بدونم رو ناخن چطوریه بخرم...البته اینم بگم تا رو ناخن خودم تست نکنم نمیتونم بخرم


اونا چون ممکنه خریداشون رو اینترنتی انجام بدن برا همون براشون مهمه که بدونن رنگی که از شیشه می بینن رو ناخن چه جوری میشه ولی اینجا نه خریدا اکثرا سنتیه

Omberto شنبه 15 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 09:52 ق.ظ

خیلی ممنون به خاطره کار قشنگی که انجام میدین و لاک ها رو معرفی میکنید
مخصوصا لاک های مای . چون هم قیمت مناسب هستند هم کیفیت قابل قبولی دارند هم تحت لیسانس المان
من لاک های کنویس و دوبینا و گلدن روز و کلاسیک و مای و بو
و وکالیست و دارم اما تو اینا مای رو بهتر دیدم البته نصبت به ایرانیا . کارای ترک مبحثش جداست
لاکای دوبینا هم خوبن .
نمیدونم مارال و اتوسا چطورن نخریدم
خیلی برندای ایرانی لاک زیاد شده
موفق باشی
کاش یه توضیحی هم در مورد بافت لاک میدادین
مثلا کنویس غلیظه و یه لایه پوشش میده
اما خب بنظرم زود لاکش خشک میشه تو شیشه و بلااستفاده میشه استون هم که ریختم توش یجوری شد انکار رنگدانه هاش جدا شد ازش خلاصه تصمیم گرفتم همون مای و مارک ها ترک بگیرم .
بازم ممنون ازتون

ممنون از شما :)
چشم سعی می کنم در مورد لاک بیشتر توضیح بدم
در مورد اطلاعاتتون هم ممنون :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد