طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن روی ناخن طبیعی خودم، آموزش طراحی ناخن، (کاشت ناخن و آموزش)
طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن روی ناخن طبیعی خودم، آموزش طراحی ناخن، (کاشت ناخن و آموزش)

Nail Art No.446: Denim Nail Art


طراحی ناخن جین

دیروز این طرح جین رو (با کـــمی تفاوت نسبت به طرح جین رو ناخن خودم) رو ناخن های طبیعی خواهرم انجام دادم


Denim nail art done by me on my sister's nails





پی نوشت: من نه مانیکور کردم ناخنش رو... نه سوهان کشی کردم... ناخن هاش رو  هم سایز هم نکردم... فقط و فقط طراحی کردم

نظرات 1 + ارسال نظر
adineh چهارشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 12:42 ب.ظ

سلام عزیزم.ناخونای آجیتم خوشگگله...دست گلت درد نکنه...خوش بحال آجیت

سلام دوست گلم
لطف داری عزیزم، چشات خوشگل می بینه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد