طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن روی ناخن طبیعی خودم، آموزش طراحی ناخن، (کاشت ناخن و آموزش)
طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن روی ناخن طبیعی خودم، آموزش طراحی ناخن، (کاشت ناخن و آموزش)

Nail Art No.445: Chocolate Covered Strawberry Nail Art


طراحی ناخن توت فرنگی شکلاتی :)

این هم یه طرح خوشمزه، جاست فور فان!! خیلی وقت پیش یه بار طرح توت فرنگی انجام داده بودم ولی این طرح توت فرنگی شکلاتی خیلی جذاب تره

لاک هایی که برای این طرح استفاده کردم لاک قرمز مای شماره 409، لاک قهوه ای مای شماره 706 و لاک فرنچ مای شماره 127 هست و همچنین رنگ اکریلیک سفید، سبز و زرد


Strawberry nails dipped in chocolate

i did this chocolate covered strawberry nail art inspired by Sandy aka Cutepolish... #nomnomnom

Colors i used: MY nail polish no.409 (marigold) red, no.706 (chocolate) brown, no.127 (cotton) and white, green yellow acrylic paint






نظرات 3 + ارسال نظر
Zeynab دوشنبه 11 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 09:38 ب.ظ

واااااای باحال شده

هاهاها...
مرررسی

شاداب دوشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 12:58 ب.ظ

سلام متین جون
راستش من تا این طرحتو دیدم عاشقش شدم خیلی خوشمزه س
برا همین تصمیم گرفتم خودم انجامش بدم
من رنگ اکریلیک نداشتم برا همین فقط از لاک استفاده کردم
2تا لاک سبز و با 1 زرد قاطی کردم تا یه سبز خوشرنگ درست کنم
به جای سفید اکریلیک هم از لاک sheer کرم استفاده کردم
خودم دوسش دارم البته اینم بگم که خودش از عکسش خوشگل تره
ها راستی فرم ناخنام هم عوض کردم ( چه اتفاق مهمی )
http://uupload.ir/files/grhm_20160815_120720-2.jpg

سلام عزیزم، خیلی خوشگل شده ناخناتم همین طوووور، با ناخنای این مدلی هم که عین خود خودم شده
من از رنگ اکریلیک سفید برای زیر برگم استفاده کردم که رنگ سبزش بهتر معلوم شه، وگرنه خیلی هم واجب نبود ولی این رنگ سبز دست سازت! هم خیلی خوشرنگ شده هااا

شاداب دوشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 01:42 ب.ظ


http://uupload.ir/files/gog4_dscf3688-1.jpg

وااااااای مررررسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد