طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن روی ناخن طبیعی خودم، آموزش طراحی ناخن، (کاشت ناخن و آموزش)
طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن روی ناخن طبیعی خودم، آموزش طراحی ناخن، (کاشت ناخن و آموزش)

Nail Polish No.135: MY Nail Polish No.814 (Bride)- New Collection


لاک مای - شماره 814 - تاپ کت بافت دار (اکلیلی)

یکی دیگه از تاپ کت های بافت دار از سری جدید لاک های مای- این تاپ کت هم اکلیل های ریز خطی! :) سفید داره و همین طور به نسبت خیلی کم اکلیل های هولوگرافیک خطی کمی درشت تر :)


MY nail polish - no.814 (Bride) - Textured top coat

applied with makeup sponge






نظرات 3 + ارسال نظر
adineh چهارشنبه 6 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 01:23 ب.ظ

سلام بانو...من این لاک اکلیلیا که اکلیلشون خطی باشه دوس دارم.مخصوصا مشکی...اما چند لایه بزنم که پرتر بنظر برسه؟؟؟آخه اکلیلاشون کمه...من خودم دوس دارم اکلیلا زیاد باشه.واسه همین خودم اکلیل میگیرم اضافه میکنماما از این اکلیلا دیگه ندیدم

سلاملکم!!
اون اکلیلا که از بیرون می خری احتمالا رنگی نمی کنه لاکت رو؟ من اکلیل قاطی برق ناخن می کنم برق ناخنم رنگی میشه! البته مایع شفاف لاک اکلیلی ها شاید با برق ناخن فرق داشته باشه آخه اکلیلا توش ته نشین نمی شن
در هر صورت برا این که اکلیلا رو ناخنت زیادتر باشه بهتره اول یه دور لاک اکلیلی بزنی، بعد لاک اکلیلی رو بزنی رو اسفنج که اون مایع شفاف جذب اسفنج شه بعد بزنی رو ناخن، دو یا سه بار همین کار رو تکرار کن بسته به مقدار اکلیل که می خوای رو ناخنت باشه بعد روش تاپ کت بزن که یه دست شه

adineh چهارشنبه 6 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 05:13 ب.ظ

اوکی مرسی...من تابحال اکلیلام شیطونی نکردنو برق ناخونم رو رنگی نکردن

چه اکلیلای خوبی از کجا می خری

adineh پنج‌شنبه 7 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 01:21 ب.ظ

از رشت نگرفتم از شهرای مختلف.مثلا اهواز.تهران....

اوه... که این طور

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد