طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن روی ناخن طبیعی خودم، آموزش طراحی ناخن، (کاشت ناخن و آموزش)
طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن روی ناخن طبیعی خودم، آموزش طراحی ناخن، (کاشت ناخن و آموزش)

Nail Art No.442: Water Marble Nail Art For 31DC2016WEEKLY- Week 20


طراحی ناخن واتر ماربل (ابر و باد)

برای هفته بیستم چالش سی و یک روزه ( ورژن هفتگی) و آخرین گزینه از بخش دوم این چالش باید طرح واتر ماربل انجام بدیم، من شخصا خیلی واتر ماربل انجام نمی دم برا همون دستم خوب در این زمینه راه نیفتاده این طرح هم به نظر من خوب نشد البته خود طرح خوبه ها ولی رنگ بنفش روشنی که استفاده کردم نمی دونم چرا این جوری محو شد برا همون خیلی قابل تشخیص نیست... در هر صورت این هم انجام شد

قسمت دوم چالش: سبک ها

Part 2: Styles

هفته بیستم: واتر ماربل

Week 20: Water Marble

The 31 Day Challenge 2016 Weekly

#31DC2016weekly

My water marble nail art for Week 20 of 31DC2016WEEKLY




برای این طرح از لاک مای شماره 506 (مشکی اکلیلی) برای انگشت کوچیک، حلقه و شصت و همن طور لاک مای شماره 812 (بنفش روشن) و 510 (بنفش تیره) برای ماربل استفاده کردم

Colors used: MY nil polish no.506 (Stars) glitter black, no.812 (Royal) light purple and no.510 (Wild) dark purple




نظرات 3 + ارسال نظر
Eli دوشنبه 4 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 03:43 ب.ظ

سلام متین جون. مثل همیشه زیباست . من که خیلی دوستش دارم.

سلام :)
مرسی عزیزم، لطف داری

هنگامه سه‌شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 09:00 ق.ظ

سلام روز بخیر
میشه اینو کلیپ اموزششو بزارید داخل کانال تلگرامتون؟؟

سلام، ممنون
ای وای من... با عرض معذرت من از این فیلم نگرفتم ولی سعی می کنم حتما یه بار از واتر ماربل فیلم بگیرم آموزشش رو بذارم
یه آموزش دارم تقریبا مراحل اصلی واتر ماربل رو توضیح دادم لینکش رو می ذارم می تونید ببینید
http://nail-art.blogsky.com/1394/10/17/post-601/Tutorial-28

Zeynab سه‌شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 03:54 ب.ظ

بنظر من که قشنگ شده.

خیلی ممنونم از نظر مثبتت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد