طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن روی ناخن طبیعی خودم، آموزش طراحی ناخن، (کاشت ناخن و آموزش)
طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن روی ناخن طبیعی خودم، آموزش طراحی ناخن، (کاشت ناخن و آموزش)

Nail Polish No.131: MY Nail Polish No.810 (Sin Light)- New Collection


لاک مای - شماره 810 - نارنجی

این لاک نارنجی هم خیلی خیلی مناسبه برای تابستون... می دونید دیگه برا تابستون بیشتر رنگای خیلی شاد و پررنگ استفاده می کنن، لاک های نیون هم همین طور

این لاک نارنجی هم توش اکلیلای خییییییییییییییییییییییلی خیلی ریز داره که به درخشندگیش کمک می کنه، تو این عکس ها دو لایه زده شده


MY nail polish - no.810 (Sin Light) - Orange - 2 coats






پی نوشت: شنیدم یکی از دخترای خیلی جوون که تو اینستاگرام فالو کرده بودم و طرح های خیلی ظریف و خلاقانه می کشید رو ناخنش به دلیل سابقه افسردگی تصمیم گرفت دیگه تو این دنیا زندگی نکنه! شاید یکی از دلایلش هم کامنت های میشه گفت توهین آمیزی بود که تو آخرین پستش براش گذاشته شده بود! دختر ۱۸ ساله ای که این همه زیبایی به این دنیا هدیه کرده بود به خاطر یه عده آدم نفرت انگیز که نبودشون بهتر از بودنشونه و فقط بلدن دیگران رو بچزونن باید دست به خودکشی بزنه!... حالم گرفته شد... اصلا فکرشم نمی کردم... با این که خب واضحه نه دیده بودمش و نه می شناختمش و صرفا فالوورش بودم حس بدی پیدا کردم و قلبم فشرده شد... همه ش میاد تو ذهنم!

واقعا مواظب کامنتامون باشیم... پشت اون صفحه ی مجازی یه آدم حقیقی وجود داره که ما نمی دونیم با چه اتفاق بدی تو زندگیش داره مبارزه می کنه و ما شاید باعث شیم تو نبردش شکست بخوره!!

پی نوشت: شاید ندونین ولی اون طرح پر رنگین کمونی که اکثر ناخن کارای ما حتما یه بار اون طرح رو کشیدن رو همین دختر خانوم کشیده بود اولین بار


نظرات 4 + ارسال نظر
adineh چهارشنبه 30 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 08:02 ب.ظ

سلام عزیزم.برای اون دختر خانم واااقعا ناراحت شدم...امیدوارم دوستان مجازی افراد رو صرفا یه پیج و عکس و نوشته ندونن.همونطور که گفتی پشت این دنیای مجازی افراد واقعی زندگی میکنن که زندگیشون رو و افکارشون رو باما درمیون میذارن گاهی...ای کاش جنبه ی این اشتراک رو داشته باشیم و از زیبایی های دنیا لذت ببریم...دیگران رو از روی شخصیت کوچک و دنیای محدودمان هرگز قضاوت نکنیم...ای کاش انقدر محکم باشیم که هرگز در برخورد با این مسائل دچار شکست نشیم...قوی و قدرتمند باشی متین جان...حالا در مورد لاک...فوق العاده تابستونی و پاییزیه...خیلی خوشرنگه...من زیاد از این رنگای جیغ استفاده نمیکنم...اما دلم میخواد بخرمش..آخه خوشرنگه

خیلی ممنونم از کامنتت، کاملا درسته آدینه جون!
کلا لاک با این که یه چیز کوچیکه ولی واقعا واسه تنوع مناسبه، حالا هر رنگی باشه ولی رنگای جیغ هم گاهی واسه تنوع بد نیست

شاداب چهارشنبه 30 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 08:25 ب.ظ

سلام متین جون
آره منم شنیدم بیچاره خودکشی کرد منم طرحاشو دوست داشتم
آخ آخ دست رو دلم نذار دنیای مجازی واقعا مثل شمشیر دو لبه س یه خوبی هایی داره ولی بدیاش بیشتره به نظر من . مردم هم که هزارماشالا هرچی از دهنشون درمیاد تو دنیای مجازی میگن مخصوصا مردم حماسه آفرین کشور خودمون
برا همینه من از دنیای مجازی کلا فاصله گرفتم
ولی ادم باید حرفای اینجور ادما رو از یه گوش بشنوه از یه گوش درکنه
آدم های خیلی خوب تو این دنیا زیادن باید تو زندگی به اونا توجه کنیم
خیلی خوب کردی این پستو گذاشتی
راستی من همه ی کارهاتو میبینم ولی کامنت نمیذاشتم این مدت

خیلی ممنونم از کامنتت شاداب جون... درست می گی عزیزم!
خوشحال شدم کامنتتو بعد مدت ها دیدم

Zeynab چهارشنبه 30 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 10:01 ب.ظ

چه رنگ شادی
چه خبر بدی : |


نسرین شنبه 2 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 09:05 ق.ظ

ای بابا... تاسف واقعا بخاطر پی نوشت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد