طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن روی ناخن طبیعی خودم، آموزش طراحی ناخن، (کاشت ناخن و آموزش)
طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن روی ناخن طبیعی خودم، آموزش طراحی ناخن، (کاشت ناخن و آموزش)

Nail Polish No.128: MY Nail Polish No.806 (Ivory) - New Collection


لاک مای - شماره 806 - جگری (زرشکی- قرمز جگری)

ما معمولا روزهای تعطیل مهمون داریم! جمعه هفته قبل چون کسی نیومد از فرصت استفاده کردم لاک های مای رو برای معرفی آماده کردم... دیگه مُردم هی لاک زدم... عکس گرفتم... پاک کردم!! البته هنوز چهار تاش مونده که ایشالا انجام بدم و خیالم راحت شه!

خب اولین لاک برای معرفی این لاک جگریه یا شاید بشه گفت آلبالویی... اونایی که جگری دوست دارن کجان؟؟ خودی نشون بدین ببینم

این که تو عکس می بینید 2 لایه س، کاملا پوشش داده

MY nail polish - no.806 (ivory) - Dark red - 2 coats





نظرات 4 + ارسال نظر
فاطمه دوشنبه 28 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 05:55 ب.ظ

سلام متین جان دوباره. خوبی؟
این رنگی که زدی آلبالویی و جگری نیست. البته شایدم من اینجوری حس میکنم. این بیشتر بنفشه، یعنی آلوییه. حالا من موندم واقعا این چه اسمیه روش گذاشتن!!! آخه آیوری که میشه عاجی!!!!! این کمپانی مای هم 1چیزیش میشه بعضی وقتا!
معادل این رنگ رو این لی هم داره به اسم sugar plum
راستی لاک های پست قبلت هم داره!
مثلا THE ONE اوریفلیم معادل French beige این لی. رنگ قرمز اوریفلیم معادل Glazed Cherry بود، قهوه ایش Camel Brown ، بنفش یاسیش Cotton Candy ، زویا هم Cherry Pie بود.
خدایی با این که تنوع نداره زیاد (مثلا رنگ مشکی رو نداره) ولی همین رنگایی که داره به نظرم خیلی قشنگه.
یره اون لاک سبزی که زده بودی خیلی مو ره گیریفت! (این آخری رو مشهدی بخون)

1سؤال فنی: وقتایی که مهمون نمیاد خودتو خوشگل میکنی و لاک میزنی؟ خب وقتی مهمون میاد هم خودتو خوشگل کن! اون بدبختا هم دل دارن
بعد چرا هی بزنی پاک کنی؟ حداقل 2، 3 روز نگهش دار! این همه زحمت میکشی حیفه! دیر نمیشد حالا! هستیم ما! جایی نمیریم که! 2دقیقه میایم خودتون رو ببینیم همش مشغول لاک زدن و پاک کردنین!

به هر حال به خاطر زحمتات ممنون!
امیدوارم توی کامنتم چیزی نگفته باشم ناراحت بشی. صرفا جهت شوخی بود

سلام عزیزم
آخه بیشتر جگریه، ته رنگ بنفشش خیلی خیلی کمه
واقعا نمی دونم چرا این اسمو گذاشته براش وگرنه لاکای دیگه ش اسمای بدی هم نداره
آره این لی رنکاش قشنگه یه جورایی گلچین کرده مث که... این محصولات اوریف لیم رو هم قبلا سفارش داده بودم چون یه چیزاییش رو موجود نداشت برام سفارش داد یه ده روی طول کشید برسه یه دو سه روزی هم بابت پست واسه من

یه همکار داشتم چندین سال پیش مشهدی بود با خونواده ش تلفنی حرف می زد دوست داشتم حرف زدنشو
در مورد سوال فنی!! هم از اون نظر نگفتم که چون معمولا مهمون داریم نمیشه دختر گلم که من بیام واسه خودم طراحی کنم لاک بزنم پس کی به مهمونا برسه
چون خیلی وقت بود مای برام این لاکای جدیدش رو فرستاده بود فرصت نمیشد رنگاشو معرفی کنم همه ش انگار یه باری رو دوشم بود!!! دیگه جمعه یه بارکی نشستم چهارده پونزده تا لاک رو برای معرفی آماده کردم، یکیش همینه که الان گذاشتم وبلاگ
برا همون گفتم هی لاک زدم هی پاک کردم
نه فاطمه جون... متوجه شدم

adineh دوشنبه 28 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 06:46 ب.ظ

وااای من انقدر این رنگو دوس دارم دوتا ازش خریدم

آره خیلی خوشرنگه، منم دوست دارم مخصوصا رو ناخنای کوتاه

Zeynab سه‌شنبه 29 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 04:54 ب.ظ

اووخ جیگرم!

حانیه سه‌شنبه 20 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 12:38 ب.ظ

وای این رنگ خیلی عالیه من دارم این رنگو به دستم خیلی میاد ب نسبت اونیکی لاکام به خاطر رنگ پوست دستم که تقریبا سبزه ی روشنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد