طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن روی ناخن طبیعی خودم، آموزش طراحی ناخن، (کاشت ناخن و آموزش)
طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن روی ناخن طبیعی خودم، آموزش طراحی ناخن، (کاشت ناخن و آموزش)

Nail Art Stuffs No.17: New Nail Art Haul


خریدهای جدید :)

گفته بودم یه سری خرید انجام دادم که عکسش رو می ذارم... خریدها رو جداگونه انجام دادم برا همون عکس ها رو هم جداگونه می ذارم براتون... بفرمایید این هم عکس ها :)

عکس اول خریدای من از برند اوریف لیم شامل سه تا لاک، کرم کیوتیکل، سوهان کریستالی، ژل اسکراب کیوتیکل و شیلد ناخن یا میشه گفت بیس کت


عکس دوم یه دونه لاک زویا


عکس سوم اسفنج آرایشی، یه دونه لاک این لی، یه دونه لاک مگنتیک اورلنا و اسپری لاک خشک کن گلدن رز


پی نوشت: محصولات اوریف لیم رو از طریق تلگرام سفارش دادم، لاک زویا هم دوستای رشتی می تونن از فروشگاه هرمینه تقریبا رو به روی دانشگاه علوم پایه (به سمت فلگه گاز سابق) خرید کنن (تو پیج اینستاگرام زویا ایران اسم این فروشگاه رو به عنوان نمایندگی رشت نوشته بود)، در رابطه با اسفنج آرایشی که قبلا گفته بودم راضی نیستم... این اسفنج رو تست کردم همونیه که تو طرح غروب برا گردینت استفاده کردم ازش، خوب بود اون مشکل همیشگی رو نداشتم باهاش :)


نظرات 5 + ارسال نظر
adineh یکشنبه 27 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 02:49 ب.ظ

مووووووبارک گلم...حالا بیا و از تنبیه خودت دس بردار

خیلی ممنووووووووووونم
نه تنبیه واجبه... آخه فقط اینا نیست که چرت و پرت زیاد خریدم

adineh یکشنبه 27 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 02:54 ب.ظ

در مورد لاک زویا و اسپری لاک خشک کن بعد که تست کردی توضیح بده...منم تو فکر اسپره بودم

لاک زویا رو تست نکردم ولی اسپری لاک خشک کن رو رو لاک این لی تست کردم خداییش زود خشک شد روش نوار طراحی چسبوندم و برداشتم دیدم فقط یه کوچولو لاک از گوشه ناخنم که احتمالا اسپری نخورده بود بهش چسبید... فک کنم بالاخره موفق شدم یه لاک خشک کن واقعی بخرم!! آخه هر چی خشک کننده می خریدم انگار بیشتر خیس نگه دارنده بودن تا خشک کننده!!!
راستی بوی خیلی خوبی هم داره و مثل یه نرم کننده کوتیکل عمل می کنه

adineh یکشنبه 27 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 04:17 ب.ظ

اوه اوه تنبیه واجبه...عکس اول خیلی گرون پات در اومده...چه خوب پس برم بگیرم اسپری رو.ممنون


در مورد اون اسپری من یه بار رو یه ناخنم فقط امتحان کردم، شاید اولین بار جو گرفته بود این جوری شد... باید ببینم دفعه بعد هم استفاده کنم باز نظرم مثبته یا نه!!

فاطمه دوشنبه 28 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 08:43 ق.ظ

سلام عزیزم خوبی؟ ترکوندی دختر!!!
چرا اون همه گرفتی؟ خیلی گرون در اومدن برات!
من جای تو بودم 1 فصل کامل رو پیاده می رفتم سر کار.
زویا تو مشهد حدود 30، 40 تومنه. تو چند خریدی؟

این کانال اوریفلیم رو تو تلگرام بی زحمت برام بفرست با اون عکس این لی که بهم گفتی

کاش از اول میدونستم لاک خشک کن میخوای بهت میگفتم چی بگیری! محصولات گلدن رز کلا خوبه. این اسپریش که دیگه حرف نداره. من تاپ کت کوئیک درایش رو دارم، معمولا رو لاک های اکریلی و برفکی میزنم که دیر خشک میشن، خیلی خوب جواب میده.

البته لاک های این لی اون طوری که از بقیه شنیدم کلا زود خشک میشن، خودشون. روی لاک های دیگه هم امتحان کن.
واسه گرادینت و امبره هم فکر کنم همون اسفنج معمولی از همه بهتر باشه

سلام فاطمه جون
دیگه دیگه! پیش اومد!
دقیقا باید همین کارو کنم...
چشم حتما میفرستم برات
می دونی در حالت عادی خیلی لازم ندارم بیشتر برا مواقعی که فیلم می گیرم می خواستم که روندش تندتر شه!
آخرین باری که خواستم تاپ کت کوئیک درای بخرم اصلا حواسم به گلدن رز نبود وگرنه همونو می خریدم، تازه گلدن رز ارزون تر هم بود! :/
آره همون روز هم که رو یه ناخنم زدم حس کردم زود خشک میشه، بیشتر این برا من مهمه که در حدی خشک بشه که بتونم روش شابلون و این جورا چیزا بچسبونم و وقتی برش می دارم کنده نشه، حتما رو بقیه هم تست می کنم
اون اسفنج قبلیام فک کنم جنسش خوب نبود شایدم به مرور اینجوری شده بود نه که بیشتر از اسفنج معمولی استفاده می کنم برا همون این اسفنج آرایشیه شاید کیفیتشو از دست داده بود... نمی دونم... در هر صورت این یکی که فعلا خوبه باید ببینم به مرور مث اون یکی میشه یا نه
راستی لاک زویا رو ۳۲ خریدم مدلای اکلیلیش ۳۸ تومن بود

aram.1400 سه‌شنبه 27 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 06:10 ب.ظ http://khatereh73.blogfa.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد