طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن روی ناخن طبیعی خودم، آموزش طراحی ناخن، (کاشت ناخن و آموزش)
طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن روی ناخن طبیعی خودم، آموزش طراحی ناخن، (کاشت ناخن و آموزش)

Tutorial No.57: Palm Trees × Sunset Nail Art Tutorial


آموزش طراحی ناخن غروب و درخت نخل

دوستای عزیزم طرح زمینه گردینت هست که قبلا آموزش دادم و تو دسته آموزش ها می تونید ببینید، برای آماده سازیش اول طبق معمول بیس کت و بعد لاک سفید می زنیم و اجازه می دیم خشک شه بعد لاک ها رو به ترتیب از بالا بنفش، صورتی و نارنجی روی اسفنج می زنیم و با حرکات ضربه ای ملایم روی ناخن منتقل می کنیم و دوباره لایه بعدی هم به همین ترتیب و دو سه بار تکرار می کنیم تا به نتیجه دلخواه برسیم و بعد تاپ کت می زنیم اگه کوئیک درای هم که باشه چه بهتر.

نکته: هر بار که مرحله اسفنج رو تکرار می کنید باید اجازه بدین لایه اول کمی خشک شه که نتیجه بهتری بهتون بده.

مرحله بعد کشیدن درخت های نخل هست که هم می تونید از رنگ اکریلیک مشکی و قلمو و هم لاک مشکی و براش باریک لاک سوزنی استفاده کنید که من رنگ اکریلیک رو ترجیح می دم.

به همین شکلی که تو فیلم می بینید اول یه خط با انحنای کم به عنوان تنه درخت و بعد هم چند خط منحنی کوچیک تر به عنوان برگ... یک طرف خط های مربوط به برگ، خط های ریز هاشور مانند بکشید که درخت تون تکمیل شه... می تونید تنه درخت نخل رو هم با کمی هاشور از حالت صافی در بیارید که بیشتر شبیه شه.

طرح که تکمیل و خشک شد تاپ کت بزنید.

Palm Trees × Sunset Nail Art Tutorial





نظرات 2 + ارسال نظر
adineh جمعه 25 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 08:44 ب.ظ

من خیلی ترکیب این سه رنگ رو دوس داشتم...یه غروب فانتزی شده...این سه تا لاک رو هم دارم...فرصت کنم امتحان میکنم...ممنون که از طرحات فیلم میگیری...میدونم وقت گیره و بخاطر ما اینکارو میکنی که ببینیمو یاد بگیریم...سپاس

منم خیلی خوشم اومد و دوستش داشتم
چه خوب! یادت نره بهم نشونش بدی
خواهش می کنم عزیزم منم واقعا ازت ممنونم که همیشه هستی و دلگرمی می دی بهم دوست مهربونم

فاطمه شنبه 26 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 07:46 ق.ظ

الان که دقیق تر به این طرحت نگاه میکنم یاد 14، 15 سالگیم می افتم که 1 اسپری خریده بودم، اسم اسانسش Hawaii Beach بود اگه اشتباه نکنم ترکیب رنگ این دیزاین تو رو داشت. منتهی به جای نخل روش یک گروه 10، 12 نفری دختر پسر بودن که کنار ساحل داشتن میرقصیدن.
در کل خیلی هنرمندی. دمت هم گرم

اینم طرح جالبیه اگه بشه رو ناخن کشیدش
قربونت برم فاطمه جون، لطف دازی عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد