طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن روی ناخن طبیعی خودم، آموزش طراحی ناخن، (کاشت ناخن و آموزش)
طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن روی ناخن طبیعی خودم، آموزش طراحی ناخن، (کاشت ناخن و آموزش)

Nail Polish No.127: InLay Nail Polish N.070 (Jade) - Green


لاک این لِی - شماره 070 - سبز (جِید)

یه فروشگاه رفته بودم خرید داشتم بعد یهو چشمم به این لاک ها افتاد... قبلا تو سایت رنگی رنگی و دیجی کالا دیده بودم، چند روز پیش هم فاطمه جون راجع بهش گفتن بهم، تو این فروشگاهه هر چی که داره ارزون تر از قیمتیه که جاهای دیگه می فروشن، این لاک هم تو سایت طبیعت شاپ 11000 تومنه تو سایت دیی کالا و رنگی رنگی اگه اشتباه نکنم 14000 تومن ولی تو این فروشگاه 8000 تومنه رنگاشو دیدم قشنگ بودن ولی خیلی تنوع نداشت فک کنم فقط اندازه دو ردیف یه استند لاک جا اشغال کرده بود در هر صورت این یه دونه رو جهت خالی نبودن عریضه خریدم که فقط داشته باشم یه سری خرید اینترنتی هم داشتم که عکس خریدامو می ذارم البته تاریخش قبل این پست هستش

این ماه خریدای اینجوری زیاد کردم که واقعا هم نیازی نبود... خودمو تنبیه کردم صبح ها پیاده برم سر کار!! چه معنی داره!!!... هر چقدم لاک و طراحی ناخن دوست داشته باشم... والا 

InLay nail polish - no.070 (Jade) - green





پی نوشت: قابل توجه دوستای رشتی اون فروشگاهه اسمش احمدیه تو خیابون معلم :)

نظرات 2 + ارسال نظر
فاطمه شنبه 26 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 02:22 ب.ظ

چه خوشگله! البته بهتر بود به جا یشم اسمشو زمرد (Emerald) میذاشتن!
ممنونم متین جون، که این پستو بخاطر من گذاشتی کاش از خریدهای دیگتم عکس میذاشتی.
رنگ رنگی که دیگه نمیاره. دیجی هم 12.
طبیعت شاپ (نه طبیعت سبز) میده 11

خوش به حالت 8 گرفتی! منم میخواااااااام!
میشه رنگ های innocent کرم رنگ و chic هلویی رو هم بگیری؟ اونا هم خیلی قشنگن
اما راست میگی تنوع رنگ نداره مثل مای.
راستی از کیفیتش ننوشتی تو پستت. کیفیتش چطوره؟ نسبت به مای، گلدن رز، کنویس یا حتی OPI

خواهش می کنم عزیزم
فعلا تو اسم گذاری خیلی راه نیفتادن مثلا مای یه رنگ فک کنم بنفش بود اگه اشتباه نکنم که اسمشو ivory گذاشته
بعضی لاکای خارجی رو می بینم اسمای خیلی باحالی می ذارن خوشم میاد اصن بعضیاشون که یه اصطلاح یا یه جمله رو به عنوان اسم انتخاب می کنن خیلی خوبه دوست دارم
اوه اوه ببخشید حواسم نبود الان اصلاحش می کنم
این دفعه رفتم چک می کنم اگه رنگای خوبی بود می خرم
خود مای هم با اینکه لاکای زیادی داره باز رنگاش خیلی به هم نزدیکه مثلا من زرد لیمویی ندیدم بین رنگاش، یا چند تا رنگ دیگه یا رنگای خیلی خیلی شاد می دونی لاکای ایرانی اکثرشون سردن... به هر حال...
در مورد کیفیتش خوب چون زیاد رو ناخنم نموند برا همون فعلا نظری ندارم چون خیلی زود پاک کردم آخه جمعه مهمون نداشتیم از فرصت استفاده کردم و کلی لاک برا معرفی آماده کردم مُردیدم!!
غلظتش بد نیست نسبتا زود خشک می شه جالب اینجاس که این در مربعی گنده که داره در واقعیش نیست اینو بر می داری بعد فرچه لاک یه در استوانه ای کم حجم داره که میشه راحت لاک زد اگه یادم باشه تو تلگرام عکسشو برات می فرستم

adineh شنبه 26 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 06:10 ب.ظ

ممنون که معرفی کردی...اسم فروشگاهم گفتی...خیلیم خوشرنگه...

خواهش می کنم عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد