طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن روی ناخن طبیعی خودم، آموزش طراحی ناخن، (کاشت ناخن و آموزش)
طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن روی ناخن طبیعی خودم، آموزش طراحی ناخن، (کاشت ناخن و آموزش)

Nail Art No.441: Palm Trees × Sunset Nail Art


طراحی ناخن غروب و نخل

خب فک کنم بهتره یک طرحام تابستونی تر شه اینم برای شروع...

برای این طرح از سه تا از لاک های جدید مای استفاده کردم شماره 812 (بنفش)، 808 (صورتی) و 810 (نارنجی)، طرح نخل رو هم با رنگ اکریلیک مشکی و قلمو کشیدم


Palm Trees × Sunset Nail Art

Colors: MY nail polish no.812 (Royal) purple, no.808 (candy) pink, no.810 (sun light) orange

and i used black acrylic paint for palm trees







پی نوشت: شاید شاااید شاااااااید بعضیا بگن مثلا... چرا زرد استفاده نکردی یا... چه می دونم اگه مثلا یه دایره زرد یا نارنجی به عنوان خورشید می کشیدی خوب می شد یا خییییییییییلی چیزای دیگه... نظرات محترمن ولی خب سلیقه ایه اگه بخوایم این جور فک کنیم که همه طرحا مثل هم می شه، اصلا چه ایرادی داره گاهی اوقات بعضی چیزا مثل خود طبیعی ش نباشه!!... غیر از اینا یه چیزی هم به اسم تجربه شاید یکی بخواد ببینه فلان مدل خوب میشه یا نه و واقعا ممکنه خوب نشه این تجربه میشه واسه ش... در این مورد خاص باید بگم چیز مضری هم نیست که بخواد فکر کنه بهتره از تجربیات دیگران استفاده کنه البته راجع به این طرح کسی چیزی نگفته ولی قبلا پیش اومده که گفتن چرا این کارو نکردی یا اگه فلان چیز رو بهش اضافه می کردی یا انجام نمی دادی بهتر می شد... در واقع بحث من الان این طرح نیست یا این که بخوام ناراحت شم کسی نظرشو بگه... کلی گفتم، چیزی بود که تو ذهنم بود... همین و البته متشکرم که همیشه هستین و مرسی از دوستای خوبم که نظر می دن و این وبلاگ رو از حالت یه طرفه ای که تو چند سال قبل داشت در آوردن، این واقعا باعث خوشحالیه


نظرات 6 + ارسال نظر
adineh چهارشنبه 23 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 03:02 ب.ظ

خییییییییییلی زیباست متین جونم

قربونت برم دوست خوبم

فاطمه پنج‌شنبه 24 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 06:09 ب.ظ

خیلی نازه! با آفتاب زرد هم قشنگ میشه ولی اینم طرحیه واسه خودش و بسیار هم خوشگله علی الخصوص واسه تست لاک های جدید مای.
راستی اون اتفاقی که باعث شد ناخنت بشکنه چی بود؟ (صرفا جهت کنجکاوی)
البته عیبی نداره. طبیعیعه. پیش میاد. کمااینکه تو ناخنات حتی کوتاه کوتاه هم قشنگن.
1خواهش: میشه چند تا از لاکهای این لی رو بگیری؟ آخه منم میخوام بگیرم ولی نمیدونم کدومشو بگیرم چون یک رنگ نوود میخوام! البته ببخشید قصد دخالت یا جسارت ندارم، منتهی من مثل تو حرفه ای نیستم، مصرفم خیلی پایین تره نمیتونم هرچیزی بگیرم!

مررسی زیاااد فاطمه جون آره قشنگ می شه مطمئنا
هیچی تو شرکت اومدم بشینم رو صندلی یه کووووووچولو گوشه اش خورد به دسته ش که خیلی هم نرمه و شکست... نکرد ترک بخوره کامل جدا شد!! خیلی هم شده محکم بخوره جایی و نشکنه! برا همین حرصم دراومد
اتفاقا رفتم یه فروشگاه زنجیره ای خرید کنم دیدم جدیدا لاک این لی رو آورده رنگاش قشنگه ها ولی متنوع نیست باید بیشترش کنن چون خیلی از رنگاش مشابه شو داشتم فقط یه دونه سبز خریدم یک کم کم رنگ تر از لاک سبز مارالم که خیلی دوستش دارم عکسشو می ذارم بعدا
رنگ نوود هم داشت ایشالا دفعه بعد شاید خریدم

Zeynab پنج‌شنبه 24 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 07:53 ب.ظ

تابلوی غروووب قشنگ شده

مرسی زینب جانم

Zeynab شنبه 26 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 12:20 ق.ظ

نخندین ها بهم یه سوال دارم. رنگ نوود چیه!؟

عزیییزم! چرا بخندیم
رنگ نوود یا نیود Nude رنگیه که تو مایه های رنگ پوسته حالا ممکنه کمی پررنگ تر باشه یا کمرنگ تر یه رنگ طبیعی که خیلی تو چشم نیست
واسه خانومای کارمند خیلی مناسبه

Zeynab شنبه 26 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 01:46 ب.ظ

اهااا مرسی

adineh شنبه 26 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 11:37 ب.ظ

من ناخونام حالت لوله ای داره...یکم طرح زدن و لنز ناخون چسبوندن روش مکافات داره واسم...تو خیلی خوب طرح میکشیروزی چند بار میام میبینم و کیف میکنم

آخ منم مشکل دارم با برچسب ناخن به خاطر انحنای ناخنم :/
قربون تو دوست مهربونم لطف داری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد