طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن روی ناخن طبیعی خودم، آموزش طراحی ناخن، (کاشت ناخن و آموزش)
طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن روی ناخن طبیعی خودم، آموزش طراحی ناخن، (کاشت ناخن و آموزش)

Nail Polish No.126: Paris Nail Polish - Black


لاک پاریس - شماره ؟؟ - مشکی

Paris nail polish - No.?? - Black






نظرات 1 + ارسال نظر
adineh شنبه 26 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 06:13 ب.ظ

واای چه براق و باحاله...من پاریس ندیدم جاییبرق ناخونم زدی روش؟؟اخه خیییلی براقه...غلظطش چطوره؟

اینو از اون شرکته که ساویز رو خریده بودم خریدم یعنی بین لاکای سفارشیم مشکی هم بود دیدم لاک مشکی رو با مارک پاریس فرستادن واسم، قبلا هم خریده بودم ولی از فروشگاه آرانو تو منظریه که مربوط میشه به چند سال پیش نمیدونم الان دارن یا نه
روش برق ناخن نزدم اینم که تو عکس می بینی دو لایه س کامل پوشش داده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد