طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن روی ناخن طبیعی خودم، آموزش طراحی ناخن، (کاشت ناخن و آموزش)
طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن روی ناخن طبیعی خودم، آموزش طراحی ناخن، (کاشت ناخن و آموزش)

Nail Art No.439: Half Moon Jeans Nail Art For 31DC2016WEEKLY- Week 18


طراحی ناخن نیمه ماه "جین"ی!

تم هفته هیجدهم چالش سی و یک روزه نیمه ماه (هاف مون) هستش. تصمیم گرفتم برای طرح نیمه ماهم از بافت جین استفاده کنم من که خیلی دوستش دارم   هم طرح و هم رنگش رو... کلا رنگ سورمه ای رو دوست دارم و اصولا هر چیزی که از خانواده آبی ها مخصوصا سورمه ای باشه چشمو می گیره البته من استقلالی نیستماااا گفته باشم

قسمت دوم چالش: سبک ها

Part 2: Styles

هفته هیجدهم: نیمه ماه

Week 18: Half moon

The 31 Day Challenge 2016 Weekly

#31DC2016weekly

For Week 18 of 31DC2016WEEKLY i went whit this half moon jeans nail art and i happy with the result

فعلا همین یه عکس رو داشته باشین تا بقیه رو هم ادیت کنم



بقیه عکس ها اضافه شد :)








برای این طرح از یکی از لاک های کالکشن جدید مای استفاده کردم، شماره 819
Base color is MY nail polish no.819 (Blue) Dark Blue from their new collection

نظرات 4 + ارسال نظر
adineh دوشنبه 14 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 03:01 ب.ظ

متین جون.خیلی زیباست.بیصبرانه منتظر فیلمش هستم...خیلی خوشم اومد

مرسی عزیز دلم
به زودی آپ می کنم آدینه جون

فاطمه دوشنبه 14 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 07:41 ب.ظ

دیشب عکسشو تو تلگرام دیدم ولی تو وبلاگت نبود.
امروز اومدم دیدم گذاشتی.
خیلی قشنگه.
رنگ سورمه ای یک جورایی با همه چی ست میشه.
دمت گرم

قربونت برم فاطمه جون، مرسی
آره چون تازه طراحی کرده بودم دیگه حوصله نداشتم بیام وبلاگ ولی چون خیلی دوستش داشتم دلم خواست زودتر تو اینستاگرام و تلگرام پست کنم

Zeynab سه‌شنبه 15 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 01:33 ب.ظ

من این عکسو نمیتونم ببینم.نمیدونم چرا باز نمیکنه!!

سایت پیکو فایل که عکسا رو آپلود می کنم برای چند ساعت مشکل پیدا کرده بقیه عکسا رو هم به زودی آپلود می کنم ایشالا اونا برات لود شه بتونی ببینی شاید هم به خاطر همون مشکل سایت باز نمیشه
در هر صورت اگه دلت خواست دوباره سر بزن ولی تو فیلمش معلومه چه شکلیه

Zeynab چهارشنبه 16 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 12:36 ب.ظ

به به مرسی.خیلی شیکه

خیلی متشکرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد