طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن روی ناخن طبیعی خودم، آموزش طراحی ناخن، (کاشت ناخن و آموزش)
طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن روی ناخن طبیعی خودم، آموزش طراحی ناخن، (کاشت ناخن و آموزش)

Nail Art No.437: Negative Space Rainbow Nail Art


طرح نگاتیو اسپیس رنگین کمونی

اون روز که می خواستم برای چالش طرح بزنم کلا سه تا طرح زدم بیشتر حالت تمرین داشت (یکی از دلایل نامرتب بودنش هم همینه و این که برا هر کدومشون خیلی وقت نذاشتم) از بین سه تا اون بنفشه رو انتخاب کردم واسه چالش و این طرح و طرح بعدی که می ذارم حاصل تست برای چالش بوده حالا فک نکنین حالا این دفعه گیر داده به اکلیل و نگاتیو اسپس


Negative Space Rainbow Nail Art






پی نوشت: یه چیزی بگم، سال نود و پنج که تحویل شد من یه پست گذاشنم که شامل طرح های مورد علاقه من تو سال نود و چهار بود که تو اینستاگرام و فیسبوک هم منتشر کردم، یکی تو فیسبوک یه چیزی گفت که جمله شو کامل یادم نیست ولی مضمونش این بود که حالا این جور مواقع بقیه میان فک می کنن چه کارایی باید می کردن و چه کارایی نباید، درست عمل کردن یا نه یا چیزای دیگه بعد شما اومدی پست گذاشتی طرح های مورد علاقه م تو سال نود و چهار!!

شاید بعضیا بیان اینجا رو بخونن و با خودشون فک کنن تو این شبا و روزایی که خیلیا به فکر تعالی روح و ارتقاء جنبه شخصیتی خودشون هستن و رو خودشون کار می کنن که از لحاظ معنوی چیزی به خودشون اضافه کنن... شما نشستی تمرین کردی چه طرحی واسه چالش بزنی!!

من ممکنه خیلی کارای دیگه انجام بدم و تفکراتی داشته باشم درست یا غلط... اما قرار نیست همه چی رو همه بدونن! جوابی که من به اون خانوم دادم این بود... تو وبلاگ و پیجی که خــــودم فقط و فقط مخصوص طراحی ناخن ایجاد کردم و دیگران هم برای دیدن همین مورد بهم سر می زنن... ترجیح می دم فـــــــــقـــــــــط و فقط در رابطه با طراحی ناخن مطلب بنویسم و این به نظرم کاااملا منطقیه! جدای این که کسی نمی تونه در مورد تفکرات، شخصیت و شیوه زندگی کسی قضاوت کنه در صورتی که هرگز جای اون نبوده


نظرات 8 + ارسال نظر
adineh شنبه 12 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 03:01 ق.ظ

بلاخرررررره اتظار به پایان رسیو و طرح جدید

adineh شنبه 12 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 03:05 ق.ظ

عزیزم کاملا باهات موافقم.اینجا یه وبلاگه برای کسایی که به کارت علاقه مند هستن.نه توضیح در مورد شخصیتت دادی نه نظری میدیم در این مورد.در ضمن تا کسی رو کاملا نشناسیم هیچوقت عاقلانه نیست در مورد اون فرد نظر بدیم.چه خوب چه بد.هنوز طر ح جدید رو ندیدما.خواستم اول نظر بدم

عزیزمی آدینه جان دقیقا! وقتی کسی رو کاملا نمی شناسیم بی انصافیه بخوایم قضاوتش کنیم

adineh شنبه 12 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 03:11 ق.ظ

بقول دوستای عزیز جنوبیم اووووووووفففففففی!!!!چه کردی با این رنگا...چقد چشم نوازه...من خوشم اومد.تمیز هم هست که.تو زیاد بخودت گیر میدی...خیلی هم خوبه...اون انگشت شصت دل نداره آخه؟؟؟یه دفه هم از اون بینوا بگیر.خخخ

قربونت برم آدینه جون من خودمم دوستش دارم ولی به نظرم نامرتب و کج و کوله اومد تو ذهنمه که یه طرح دیگه شبیه این انجام بدم و فیلم بگیرم
انگشت شصتم معمولا تو معرفی لاک خودنمایی می کنه تو اون عکسا که بطری لاک دستمه

adineh شنبه 12 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 03:19 ق.ظ

دیگه دنیای مجازی همینه.نظرات متفاوت با آدمای متفاوت ظاهر میشن.هر کی هم با توجه به شخصیت خودش نظر میده.من چون دردسر این چیزا رو ندارم کلا مایل نیست اصلا چیزی share کنم.اینستا رو هم واسه دیدن کارات و نقاشیات نصب کردم

دنیای مجازیه و دردسراش ولی خب خیلیا هم بودن به من لطف داشتن یکیش خودت
البته برا من خوشبختانه خیلی کم پیش اومده دو سه مورد بوده اونم فقط تو فیسبوک، نمی دونم چرا!!!

adineh شنبه 12 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 03:26 ق.ظ

یه توضیح کوتاه و مختصر بده در رابطه با طرح زیبات...فکرم درگیره چی کردی.شاید با ابره.یا با سلفون پخش کردی.نمیدوننننم

نه عزیزم با اسفنج نیست، اول لاک رو با برق ناخن یکم شفاف کردم بعد با قلمو رو ناخن زدم البته زیرش لاک اکلیلی نقره ایه

adineh شنبه 12 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 03:36 ق.ظ

اوکی استاد متوجه شدیمشب بخیر.ای کاش فردا هم جمعه بود

صبح شمام به خیر!!
ای کاش! اشکال نداره عوضش سه رو آخر هفته رو تعطیلیم

Zeynab شنبه 12 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 12:58 ب.ظ

یاد خونه های قدیمی با شیشه های رنگی افتادم قشنگه و جالب این طرحت

اوهوم شبیه شه ها
مرسی عزیزم

Zeynab شنبه 12 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 01:14 ب.ظ

لطفاا فییلم

ازش فیلم نگرفتم ولی ایشالا یه بار دیگه انجام می دم و فیلم می گیرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد