طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن روی ناخن طبیعی خودم، آموزش طراحی ناخن، (کاشت ناخن و آموزش)
طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن روی ناخن طبیعی خودم، آموزش طراحی ناخن، (کاشت ناخن و آموزش)

Nail Art Haul No.13: Mini Polish Haul


خرید کوچولو :) ... اولین لاک اسنس من :) از سری پَستل که یه فینش مات داره خیلی خیلی خوش رنگه... و همین طور تاپ کت مات گلدن رز... این براشش از مارال از نظر من بهتره چون مارال اون سری لاک هاش که تاپ کت مات هم جزءشونه براششون زیادی بزرگه برای من کار کردن باهاش سخته قدرت حرکت رو ناخن رو از من می گیره و همه ش می ترسم بره رو کوتیکول بعد حالا بیا و اونو پاک کن!! ولی خب بعضیا که خیلی حوصله ندارن با یه حرکت می تونن لاک می زنن از نظر اونا شاید خوب باشه


Essence pastel nail polish and Golden rose matte top coat


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد