طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن روی ناخن طبیعی خودم، آموزش طراحی ناخن، (کاشت ناخن و آموزش)
طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن روی ناخن طبیعی خودم، آموزش طراحی ناخن، (کاشت ناخن و آموزش)

Nail Art No.415: Easy Braided Nail Art


طراحی ناخن بافت

طراحی ناخن با دو لاک در یه طیف رنگی یکی معمولی و اون یکی اکلیلی و مات شده با مت تاپ کت (تاپ کت مات کننده)، به این طرح می گن Braided یا همون بافته شده (بافت، گیس)

من خودم از سادگی و زیبایی این طرح خیلی خوشم اومد مخصوصا که با تاپ کت مات کننده مخملی شده :))

برای این آموزش تهیه نکردم، دلتون می خواد آموزش داشته باشه؟


Easy Braided Nail Art






برای این طرح از دو تا از لاک های مای با شماره های 113 (کالباسی پررنگ یا ارغوانی یا بنفش!!) و 101 (بنفش یا ارغوانی اکلیلی) استفاده کردم، طرح بافت رو هم با نوار طراحی نازک انجام دادم و با استفاده از تاپ کت مات کننده مارال ماتش کردم، برای ناخن انگشت کوچیک و اشاره از نگین مشکی هفت رنگ استفاده کردم

MY nail polish no.113 (classic) purple , no.101 (brilliant) glitter purple + Maral matte top coat, braid look was created by striping tape and also some bling for pinky and index finger nails



نظرات 2 + ارسال نظر
Zeynab شنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 02:22 ب.ظ

خیلی شیکه.آموزش نمیخواد.تنها مشکل من اینه که بعد از لاک که میخوام اون نوار رو جدا کنم لاک خراب میشه!

مرسی :)
ببین لاک زیری حتما باید کاملا خشک شده باشه، چسبندگی نوار طراحی رو هم یک کم با پشت دستت بگیر یعنی یه بار بچسبون پشت دستت برش دار بعد رو ناخن بچسبون، وقتی هم رو ناخن گذاشتی دقت کن همه ی قسمت های نوار طراحی کاملا به ناخن چسبیده باشه که وقتی لاک رویی رو می خوای بزنی نره زیرش و قبل از این که لاک رویی خشک شه باید نوار رو جدا کنی که کش نیاد و طرحت رو خراب نکنه... همین :)))

Zeynab شنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 07:41 ب.ظ

مرسی عزیزم از راهنماییت

خواهش می کنم :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد