طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن روی ناخن طبیعی خودم، آموزش طراحی ناخن، (کاشت ناخن و آموزش)
طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن روی ناخن طبیعی خودم، آموزش طراحی ناخن، (کاشت ناخن و آموزش)

Tutorial No.46: Smooshy / Marble Nail Art Tutorial


آموزش طراحی ناخن اسموشی (یا همون ماربل یا آبرنگی یا یه چیزی تو همین مایه ها :) )

توضیحات اضافه (آخه خیلی واضح و مبرهنه p-: ) اول بیس کت بعد یه لایه لاک سفید برای این که رنگ لاکایی که قراره توی دیزاین به کار بره بهتر دیده شه، برای مرحله بعد من سه رنگ از لاک های مای رو استفاده کردم شماره های 510 (بنفش)، 302 (نارنجی) و 614 (زرد) (رنگ ها رو بر اساس رنگ هایی که تیم اسموشی تو اینستاگرام در نظر گرفتن انتخاب کردم، توضیحات تو این پست) بعد استمپر (مهر ناخن) رو بر می داریم از لاکایی که داریم به ترتیب چند قطره کنار هم می ریزیم روی استمپر و بعد استمپر رو بر می گردونیم روی ناخن (دقیقا مثل زمانی که داریم از مهر و  شابلون ها یا همون صفحه های فلزی برای طراحی مون استفاده می کنیم) استمپر رو رو ناخن کمی به جهات مختلف حرکت می دیم که رنگامون قاطی هم شه بعد اگه دیدیم طرحمون ایراد داره با حرکات ضربه ای قسمت های مورد دار رو اصلاح می کنیم. بعد از این مرحله اگه برای دور ناخن مون از لیکوئید لاتکس یا لاک پیل آف استفاده کرده باشیم اون رو جدا می کنیم اگه نه که با قلم موی تخت کوچیک یا گوش پاک کن آغشته به لاک پاک کن دور ناخن مون رو تمیز می کنیم و در انتها دیزاین مون رو با تاپ کت کامل می کنیم :)

نکته اول: تجربه ثابت کرده بهتره که از لاک تیره تر شروع کنیم به گذاشتن قطره ها روی استمپر

نکته دوم: برای تمیز کردن استمپر به هییییییییییییییچ عنوان از استن یا لاک پاک کن استفاده نکیند. با یه تکه چسب نواری خیلی راحت می تونید استمپرتون رو تمیز کنید.


Smooshy (marble) Nail Art Tutorial






Song By Rastaak Hallaj - Mibakhshamet

نظرات 1 + ارسال نظر
Zeynab دوشنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 02:00 ب.ظ

مرسی.برای ناشی و تازه کاری مثل توضیح همیشه لازمه

خواهش می کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد