طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن روی ناخن طبیعی خودم، آموزش طراحی ناخن، (کاشت ناخن و آموزش)
طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن روی ناخن طبیعی خودم، آموزش طراحی ناخن، (کاشت ناخن و آموزش)

Nail Art Fashion Week 2016 Challenge


چالش طراحی ناخن هفته مد تموم شد!

واو.... وااااااو...... باورم نمیشه تموم شد.... این چالش برا من خیلی سخت بود... خیلی! دلیلش رو هم گفته بودم قبلا بهتون. اگه اطلاعاتم در زمینه مد بیشتر بود و همچنین ناخن های بلند عزیزم رو داشتم و همچــــــــــچنین وقت به اندازه کافی داشتم... می تونستم طرح های بهتری انتخاب کنم، در هر صورت...من همیشه دوست داشتم تو چالش های طراحی ناخن شرکت کنم دلیلش هم اینه که حس می کنم اطلاعاتم رو در این زمینه بیشتر می کنه و چون ممکنه من با اصطلاحات اونا خیلی آشنایی نداشته باشم می تونه برام مفید باشه و کمک می کنه اطلاعاتم رو ارتقاء بدم و از طرفی واقعا من رو به چالش  می کشونه، برا این که مثلا وقتی برای یکی از روزها طرح خاصی رو در نظر می گیرن من اگه اطلاعات کافی نداشته باشم و ندونم دقیقا منظورشون چیه تبدیل می شم به مایه شادی و خنده اونا احتمالا :)))))))))))

معمولا به این دلیل (به غیر از مشکل وقت کافی) فک می کنم شاید نتونم از پسش بر بیام و تو چالش شرکت نمی کنم ولی فک کنین اولین باری که تصمیم گرفتم تو چالش شرکت کنم کدوم بود... چالش سی و یک روز طراحی ناخن مربوط به ماه سپتامبر که باید تو یه ماه یعنی سی روز + یک روز پشت هم طراحی ناخن انجام می دادیم :))) خب اونا برا هر ماه چالش مخصوص دارن ممکنه چند تا چالش باشه که هر کدومشون توسط یک یا چند نفر ایجاد شده باشه ولی معمولا یکی دو تا از اونا که توسط پیج های معروف ایجاد شده طرفدارای بیشتری داره، گاهی اوقات هم یکی میاد این وسط چالش های دیگه ای مث همین هفته مد در نظر می گیره و بقیه رو دعوت می کنه باهاش همراه شن، من هم چالش سی روزه رو اون موقع تو اینستاگرام دیده بودم ولی صفحه اینستاگرامم شخصی بود و هیچ پستی نمی ذاشتم و طرح های این چالش رو تو وبلاگ و فیسبوک پست کردم (فک کنم قبلا گفته بودم اینو!) آها راستی گفتم مشکل وقت کافی شاید فک کنین تو که هر روز خودت طراحی می کنی خب چه فرقی می کنه! باید بگم کاملا فرق می کنه، چون وقتی قراره بر اساس مواردی که تو یه چالش به خصوص در نظر گرفته شده طراحی انجام بدم مطمئنن باید وقت بذارم و اطلاعات بیشتری کسب کنم که طرحی که انجام می دم قابل قبول باشه چون خیلیای دیگه تو چالش شرکت می کنن که مطمئنا خیلی بیشتر از من می دونن، این با طرحی که خودم بنا به حال و حوصله و ذوق و سلیقه خودم انجام می دم کاملا فرق می کنه! :)

در هر صورت این هفت طرح، طرح هایی هستن که من برای چالش هفته مد انجام دادم، امیدوارم خوشتون اومده باشه :)


Nail Art Fashion Week 2016 is now officially over! So here's a round up of my manicures. It was super fun and I'm glad that i could be a part of it!

#NAFW2016




نظرات 1 + ارسال نظر
Zeynab سه‌شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 12:55 ب.ظ

خیلی هم خوب بود.منم علاقه دارم حتی کمی وسایل گرفتم و چندتا نمونه هم کارکردم روی پالت ولی به قول شما اصلا وقت نمیشه اداره بعدش خونه :(

مرسی زیاد :))
چه خوب اگه رو ناخنتون کار کردین عکسش رو بفرستین واسم، دوست دارم ببینم ؛)
اوهوم! منم سر کار می رم و بیشتر وقتمو می گیره :'(

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد