طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن روی ناخن طبیعی خودم، آموزش طراحی ناخن، (کاشت ناخن و آموزش)
طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن روی ناخن طبیعی خودم، آموزش طراحی ناخن، (کاشت ناخن و آموزش)

Nail Art No.402: Gucci Fall 2016 Runway Inspired Nails For NAFW2016- Day 6


طراحی ناخن با الهام از مد

برای روز ششم چالش هفته مد باید از یکی از لباس های مربوط به پاییز 2016 الهام بگیریم، من این لباس رو از برند گوچی انتخاب کردم :)

فعلا همین عکس رو که گذاشتم تو اینستاگرام شما داشته باشین بعد که عکسا رو ادیت کردم بقیه شم می ذارم ببینین، پست بعدی هم که مربوط به آخرین روز میشه همین طور! :))) وقت ندااااااااااارم زیااااااااااااد :(((((((


Nail Art Fashion Week Challenge

#NAFW2016

روز ششم، 16 آوریل: لباس پاییز 2016

Day 5, April 15: Fall 2016 Dress

For day 6 of this challenge in inspired by THIS dress from Gucci Fall 2016 RTW



بعدا نوشت: عکس ها اضافه شد!





نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد