طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن روی ناخن طبیعی خودم، آموزش طراحی ناخن، (کاشت ناخن و آموزش)
طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن روی ناخن طبیعی خودم، آموزش طراحی ناخن، (کاشت ناخن و آموزش)

Nail Art No.401: Negin Mirsalehi Outfit Inspired Nails For NAFW2016- Day 5


طراحی ناخن با الهام از مد

روز پنجم چالش هم فرا رسییییید :)) امروز باید از یه فشن بلاگر یا یه اسطوره مد!! یعنی کسی که خیلی شیک و پیک لباس می پوشه به نظرمون خدای مُده  الهام بگیریم :)  ضمنا فشن بلاگر یه کسیه شبیه نیل بلاگر (یعنی مثلا من:)) )، کسی که در وب سایت خودش در مورد مد مطلب می نویسه، مد رو دنبال می کنه و در موردش اطلاعات می ده و راهنمایی می کنه، خودش هم به نوعی مدله و حتی ممکنه عکسش رو مجله های مد هم چاپ شده باشه!!... یکی که لباس ها و تیپ های مختلف می زنه و از اونجا که معمولا فشن بلاگرها خانوم هستن اینا یه دوست پسری هم همراه شون هست که یه جورایی عکاس شخصی شون شده و در همه حال ازشون فرت و فرت عکس می گیره :)))) مسافرت ها و فشن شو های زیادی می رن خلاصه یه چی تو همین مایه ها.... :)) من خیلی توضیح دادنم خوب نیست، مثلا خودم معنی یه کلمه یا اصطلاح و... رو می دونما ولی نمی تونم دقیق توضیح بدم، دیگه شما ببخشید امیدوارم دستتون اومده باشه که یعنی چی...

خـــــــــــب... من هم از خانوم نگین میرصالحی که یه فشن بلاگر ایرانی الاصل بزرگ شده و ساکن خارج هستش الهام گرفتم یکی از اوت فیت هاش که هم ساده بود هم من دوستش داشتم

Nail Art Fashion Week Challenge

#NAFW2016

روز پنجم، 15 آوریل: فشن بلاگر / سمبل مد

Day 5, April 15: Fashion Blogger / Style Icon

For day 3 of this challenge in inspired by a Negin Mirsalehi x







نظرات 1 + ارسال نظر
Zeynab سه‌شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 12:50 ب.ظ

اتفاقا خیلی هم خوب توضیح میدین :))))

ممنون از لطف تون
و همین طور مرسی که کامنت می ذارید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد