طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن روی ناخن طبیعی خودم، آموزش طراحی ناخن، (کاشت ناخن و آموزش)
طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن روی ناخن طبیعی خودم، آموزش طراحی ناخن، (کاشت ناخن و آموزش)

Nail Art Challenge No.3: NAFW2016 Challenge


چالش یک هفته ای هفته مد (فشن ویک)

یه چالش یه هفته ای هست، دلم می خواد شرکت کنم! از فردا شروع میشه یعنی 11 آوریل، تردییییییید دارم!


I'm joining the "NAFW2016" challenge

x Nail Art Fashion Week 2016 x

for more info click on the picture below



نظرات 3 + ارسال نظر
Zeynab سه‌شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 10:51 ب.ظ

این اطلاعات رو شما از کجا بدست میاری!☺
کلا تو این زمینه به روزید.زبانتونم که خوبه☺

از اینترنت :)))
ممنون، زبانم خیلی هم خوب نیست متاسفانه! :((

شاداب جمعه 27 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 03:07 ق.ظ

سلام اجی متین جونم
عاقا میبینی من چند وقت نظر نمیذارم فک نکنی بی معرفتماااا نت ندارم اینترنت گوشیم هم سرعتش داغون
خلاصه اینکه اومدم بگم من طرحیو که خیلی وقت بود میخواستم بزنمو بالاخره انجام دادم ، دلم نیومد نشونت ندم
http://uupload.ir/files/26ta_20160414_201602.jpg
http://uupload.ir/files/jnzx_20160415_014843.jpg
به نظرت چجوره؟ خودم از انگشت وسط خوشم نیومد هی وسوسه شدم برم پاکش کنم دوباره بزنم حوصلم نشد فک کنم اگه ناخنم بلندتر بود بهتر میشد

سلام سلااااااااام :) خوبی
اتفاقا فک کردم چی شده که کم پیدا شدی
چند نفر نظر گذاشتن هر دفعه میدیدم فک می کردم تویی آخه فقط تو کامنت میذاری معمولا :)))
این طرحتم خییییلی خوب شده، آره من خودمم همین جوری ام، بعضی وقتا بد میشه دیگه حوصله ندارم پاک کنم دوباره طراحی کنم :))
نه همین قدی هم خوبه ؛)

شاداب جمعه 27 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 11:58 ق.ظ

امروز یه عکس دیگه هم گرفتم
http://uupload.ir/files/6aus_20160415_112007-1.jpg

تو این عکس بهتر معلومه قشنگ شده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد