طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن روی ناخن طبیعی خودم، آموزش طراحی ناخن، (کاشت ناخن و آموزش)
طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن روی ناخن طبیعی خودم، آموزش طراحی ناخن، (کاشت ناخن و آموزش)

Nail Design-390


طرح گل انتزاعی (آبستره- ابسترکت)

این هم یه ایده آسون دیگه برای نوروز که برای طراحیش نیاز به ابزار طراحی ندارید :)

لاک های استفاده شده در این دیزاین: لاک مارال شماره 378 (آبی کمرنگ)، لاک ساویز شماره 23 (گلبهی، هلویی) و لاک مای شماره 409 (قرمز مایل به آجری)، لاک سفید هم لاک ساویز شماره 03 هستش


Abstract floral (Bold floral) nail art

another idea for spring

Colors: Maral nail polish no.378 , Saviz no.23 , MY no.409 , Saviz no.03






نظرات 1 + ارسال نظر
شاداب پنج‌شنبه 5 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 10:29 ب.ظ

عاقا این خیلی نازه
میگم به جای این نارنجی پررنگه از قرمز استفاده کنم بد میشه؟
بعد من نگین زرد ندارم با سفید هم خوب میشه؟
برا گلا از چی استفاده کردی که این حالتو گرفته ؟

مرسی
نه اشکال نداره هر رنگی که دوست داشته باشی می تونی استفاده کنی فقط یه جور انتخاب کن که به هم بیان، نگین نقره ای هم بد نمیشه حداقل دیزاینتو از سادگی در میاره
ازش فیلم گرفتم ادیت هم کردم دارم آپ می کنم ولی هی ارور میده :'(
حالاهی سعیمو می کنم ایشالا زودتر موفق شم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد