طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن روی ناخن طبیعی خودم، آموزش طراحی ناخن، (کاشت ناخن و آموزش)
طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن روی ناخن طبیعی خودم، آموزش طراحی ناخن، (کاشت ناخن و آموزش)

Nail Art No.384: Bridal Stamping Nail Art


یه طرح ساده با استفاده از مهر ناخن (تکنیک استمپینگ)

بــــــــــعــــــــــله... من بالاخره با صفحه و مهر ناخن آشتی کردم :))))))  این رو 300 درصد مطمئنم که استمپینگ لاک مخصوص به خودشو داره ولی نمی دونم گفته بودم یا نه هر روشی رو که برای استفاده از مهر ناخن بگید تست کرده بودم ولی نشده که بود که نشده بود! لاک معمولی، لاک فرنچ، لاک غلیظ شده، لاک قاطی شده با رنگ اکریلیک، رنگ اکریلیک تنها، ریختن پیگمنت تو لاک، صفحه جدید، استمپر جدید و و و ............ نشد... نشد... نشد چون دیده بودم فروشنده ها که می خوان صفحه و مهر رو واسه مشتری تست کنن از لاک فرنچ استفاده می کنن تقریبا جواب می ده (البته بماند که نتیجه به خوبی استفاده از لاک مخصوص اسمتپینگ نیست)ولی خب چرا برا من نه؟!  بعد از همه تست ها تنها احتمالی که می تونستم بدم این بود از اونجا که اصولا از لاک فرنچ استفاده نمی کنم مدت ها بود که خشک شده بودن و من واسه این که تو یکی از فیلم های آموزشیم نشون بدم که میشه با ابزار ساده هم میشه طراحی کرد تو لاک فرنچ هام استن ریختم (چون محلول رقیق کننده لاک نداشتم) که بتونم ازش استفاده کنم، خب فک کردم شاید به همین خاطره که نمیشه، خلاصه این که دو سه روز پیش رفتم یه لاک فرنچ خریدم که تست کنم و......  ...... درسته جواب داد مسلما کیفیتش به اندازه لاک مخصوص استمپینگ نبود ولی خب من این طرح رو با استفاده از صفحه جدید، استمپری که همون سایته برام فرستاده بود و لاک فرنچ سفید انجام دادم، البته از صفحه ای که خریدم زیاد راضی نیستم چون طرح های جالبی نداره ولی خب این بین صفحه هایی که داشتن این از همه بهتر بود، راستی خریدای جدید رو نذاشتم باز ... مثلا اینا رو واسه خودم کادوی تولد خریده بود اصن انگاااااار نه انگار که چند روز قبلش هم "پیش کادوی تولد" خریده بودم واسه خودم خُبالا... چطوره؟! :)) شبیه طرحایی که خارجیا واسه عروس می کشن شده، ایرانیا که عمرا همچین طرح هایی بزنن واسه عروسیشون!!!

لاک زمینه هم که می دونین لاک گلدن رز اکسپرس درای شماره 07ـه


Bridal nail art (stamping technique)

Using clear jelly stamper from Born Pretty Store, you can use my discount code "MATW10" for 10% off on Born Pretty Store and Base color is golden rose express dry no.07






 

نظرات 5 + ارسال نظر
شاداب سه‌شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 05:00 ب.ظ

بسیار زیبا
البته من هنوز آشتی نکردم
خدا رحم کنه شبا هم خواب لاک و لاک فروشی میبینم من

مچکرم
دکتر متین برات نسخه می پیچه بری لاک بخری که خوب شی

شاداب سه‌شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 07:59 ب.ظ

آااخ گفتی متین جون خیلی وقته نرفتم لاک بخرم
عاقا حالا که با استمپینگ اشتی کردی یه طرح هم با chevron tape بزن
عاقا راستی من چرا هر وقت از این striping tape ها استفاده میکنم لاک زیریش رنگ میگیره . با اینکه تاپ کت میزنم بعد ازش استفاده میکنم ولی همیشه رنگ آبی striping tape رو به خودش میگیره . تازه هرچقدر هم بذارم تاپ کته خشک شه اخر یه تیکه هایی از تاپ کت بلند میشه ( این مشکلو با chevron tape هم دارم ) نمیدونم خارجیا اجی مجی میکنن یا چی؟؟
خلاصه اینکه اخرش من میمونم و یه مشت کثیف کاری


با این نوار جدیده که برام فرستادن یا از این تیپ گایْد های chevrone منظورته؟
اگه لاک زیرش خوب خشک نشده باشه دردسر میشه، ما که مثل خارجیا (مخصوصا روس ها) اجی مجی بلد نیستیم بهتره اصن لاک رو روز قبلش بزنیم فرداش با این نوارا دیزاین کنیم ولی این نوارا رو قبل اینکه بچسبونی رو ناخنت یه بار بچسبون رو دستت یک کم چسبندگیش گرفته شه بعد بچسبون رو ناخن، اینجوری باز بهتره

مژگان دوشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 12:44 ب.ظ

سلام عزیزم کارت بسیار زیبا شده و یه سوال شما از مهر شفاف استفاده کردید؟ میتونم بپرسم از کجا خریدید خیلی دنبالشم

سلام
خیلی ممنون
این استمپر شفاف رو یه سایت خارجی برام فرستاده، تا جایی که اطلاع دارم فعلا تو ایران نیست

مژگان دوشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 04:44 ب.ظ

کسی رو نمیشناسید بتونه برام تهیه کنه؟ یا جایی که امکان داشته باشه بیارن؟

نه متاسفانه

آرمیتا یکشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1395 ساعت 11:29 ق.ظ

سلاممم آموزش حضوری نداریدد؟؟؟؟؟

سلام، در حال حاضر خیر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد